کد خبر: ۸۰۸۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
دومين نشست هيات مديره پرسپوليس عصر شنبه در ساختمان باشگاه پرسپوليس برگزار شد که طي آن اعضا از اقدامات محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه حمايت کردند.
 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس که پيش از اين در حضور وزير ورزش و جوانان يک جلسه برگزار کرده بودند، عصر شنبه در باشگاه پرسپوليس دور هم جمع شدند و درباره مسائل جاري و آينده باشگاه و تيم‌هاي ورزشي بحث و تبادل نظر کردند.

اين نشست که قرار بود ساعت 17 آغاز شود، با 15 دقيقه تاخير که ناشي از ترافيک خيابان‌هاي اطراف باشگاه بود آغاز شد. پيش از شروع جلسه محمد رويانيان، علي پروين و محمدحسين نژادفلاح به تماشاي بازي خيريه دو تيم رسانه ورزش و منتخب تيم ملي پرداختند و در حين تماشاي اين ديدار درباره برخي مسائل باشگاه نيز با يکديگر گفتگو مي‌کردند.


فداحسين مالکي و مهدي تاج نيز دقايقي بعد به جمع سايرين اضافه شدند تا نشست اعضاي هيات مديره پس از تلاوت آياتي از قرآن مجيد، آغاز شود. محمود سالارکيا رئيس کميته انضباطي باشگاه هم به عنوان دبير در اين جلسه حضور داشت.


 اين نشست به رياست فداحسين مالکي برگزار شد و تا ساعت 21:15 به طول انجاميد. در اين نشست اعضا درباره مسائل جاري باشگاه و تيم به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اعضاي هيات مديره متفق القول از اقدامات مديرعامل باشگاه حمايت کرده و زحماتي را که در راستاي ايجاد تحول و توسعه فعاليت‌هاي باشگاه انجام شده را تحسين کرده و ابراز اميدواري کردند تيم فوتبال پرسپوليس در وضعيت برتر و بهتري قرار گيرد.


در اين نشست همچنين اعضاي هيات مديره اقدامات اخير درباره ايجاد انسجام و اتحاد در تيم، هماهنگي با مربي، تقويت کادر فني و آوردن مربي ايراني را خوب ارزيابي کردند که مقرر شد جلسات هيات مديره هر دو هفته يکبار به طور مستمر تشکيل شود.


در جلسه بعدي هيات مديره قرار است اعضا سناريوها و راهکارهاي برون رفت از وضعيت فعلي تيم فوتبال را به صورت شفاف و جز به جز مطرح کرده و پس از بررسي راهکارهاي ارائه شده درباره آن تصميم گيري شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها