أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۰۹۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
عضو کمیسیون قضائی مجلس با تحسین برانگیز خواندن اقدام قوه‌قضائیه در بازداشت فائزه هاشمی، گفت: بازداشت فائزه هاشمی مردم را به قوه‌قضائیه امیدوارتر کرد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی نماینده مردم بم و عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بازداشت فائزه هاشمی رفسنجانی توسط دستگاه قضائی، گفت: وعده آیت‌الله لاریجانی به عدم مماشات دستگاه قضائی با دانه درشت‌ها و آقازاده‌ها با بازداشت فائزه هاشمی محقق شد که این اقدام برای جامعه می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد.

وی افزود: وقتی مردم اجرای یکسان قانون را برای همگان و عدم تبعیض را می‌بینند، به مسئولین امیدوارتر می‌شوند؛ آیت‌الله لاریجانی با تصمیم خود برای برخورد با دانه‌درشت‌ها مردم را به دستگاه‌ قضائی امیدوارتر کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی تبعیض را بر نمی‌تابد، گفت: آقای لاریجانی ثابت کرد که هیچ فردی در نظام جمهوری اسلامی ایران حقی فراتر از قانون ندارد. بعد از فتنه88 برای مردم سؤال مطرح بود که چرا با برخی دانه‌درشت‌ها و آقازاده‌ها برخورد نمی‌شود.

غضنفر آبادی با بیان اینکه اقدام دستگاه قضائی در بازداشت فائزه هاشمی رفسنجانی گرچه دیرهنگام بود اما شایسته تحسین است، تصریح کرد: انتظار می‌رود رویه قوه‌قضائیه در برخورد با دانه‌درشت‌ها و آقازاده‌های‌ متخلف همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت که مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران از اقدامات شجاعانه آیت‌الله لاریجانی و دستگاه قضائی حمایت خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها