أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۸۰۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
«مصطفی پرکره»، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، مصطفی پرکره، جانباز 70 درصد دفاع مقدس که از اواخر سال گذشته با حکم مسعود زریبافان به سمت مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان منصوب شده بود، از سمت خود استعفا داد.

از آنجا که جانباز پرکره از محبوبیت زیادی در میان جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان برخوردار است، امید آن می‌رفت تا با انتصاب وی به سمت مشاورت رئیس بنیاد شهید، تحولات خوبی در حل مشکلات و در خدمات‌رسانی به جانبازان صورت بگیرد که با کناره‌گیری پرکره از این مسئولیت، این امیدها فرصت ظهور و بروز پیدا نکرد.

 

پرکره که یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی کشور نیز هست، قبلاً نیز بارها درباره مشکلات زیادی که جانبازان، خصوصاً جانبازان با درصدهای پایین دارند، سخن به میان آورده بود و دردمندانه و دلسوزانه نسبت به آن اظهارنظر می‌کرد.

آخرین تلاش‌های پرکره در حوزه جانبازان به پیگیری احداث مرکز توانبخشی جانبازان تهران در محل آسایشگاه بقیة‌الله باز می‌گردد که وی بارها با حضور در این آسایشگاه با جانبازان ساکن در آن به گفت‌وگو پرداخت تا روند احداث مرکز توانبخشی جانبازان را سریع‌ بخشد.

شنیده‌ها حاکی است ضمانت اجرایی نداشتن مسائلی که پرکره به عنوان مشاور رئیس بنیاد شهید ارائه می‌داد و مواردی از این دست برخی از دلایل استعفای پرکره از سمت خود بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها