کد خبر: ۹۰۷۱۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور راه حل نیست، گفت: مشکل با سر و صدا حل نمی‌شود و ما نباید حتی یک ثانیه حاشیه‌پردازی برای کشور درست کنیم.

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن در ارتباط با بررسی مسائل و مشکلات کشور با بیان اینکه استیضاح و طرح سوال از رئیس‌ جمهور راه حل نیست، اظهار کرد: من با غوغا سالاری مخالف هستم و باید برای حل مسئله در کارگروه‌های ‌خصوصی به دنبال راه حل و برطرف کردن مشکلات باشیم.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به زودی از پیچ و خم تند تحریم‌ها عبور خواهیم کرد و نباید در مردم یاس و ناامیدی به وجود آید.

وی اشتغال را مهم‌ترین معضل استان خراسان رضوی دانست و گفت: از استاندار جدید استان می‌خواهیم اولویت را به بحث اشتغال داشته باشند و بر عملیاتی‌کردن شعار امسال که یک ضرورت انکارناپذیر است جدی همت کنند.

نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی نقد دلسوزانه را دوای درد جوامع ذکر کرد و افزود: اگر مسئولان شب و روز کار کنند و با وحدت و تعامل امور را انجام دهند، برای این مردم خوب و فداکار کاری نکرده‌ایم.

معدن مس بردسکن می‌تواند به عنوان قطب اقتصادی مطرح شود

نماینده مردم بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر در مجلس گفت: آموزش و تحقیق اولویت کشور است و هیچ راهی جز توجه به آموزش و تحقیق و کاربردی‌ کردن امور نداریم.

وی بر دوری از اختلافات تاکید کرد و افزود: سیاست‌زدگی و شایعه‌پراکنی زیادی وجود دارد، بنابراین اگر قصد خدمت کردن را داریم باید خود را از آلودگی‌های شایعه و تهمت زدن دور کنیم.

اسماعیل‌نیا با برشمردن مزیت‌های اقتصاد ایران اسلامی و توان بالای کشور در افزایش درآمد کشور اظهار کرد: با وجود قابلیت زیاد، اما اقتصاد ما سرعت لازم را ندارد.

وی با نقد اجرای پزشک خانواده در کشور افزود: اجرای این طرح با این گستردگی نیاز به زمان داشت و خوب بود به صورت مرحله به مرحله اجرا می‌شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد معدن مس بردسکن را دارای ظرفیت بالای کار دانست و افزود: نیاز است دولت با ایجاد و احداث کارخانجات در منطقه در فرآوری این معادن غنی به این حوزه کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها