کد خبر: ۹۱۴۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: تعامل بیشتر قوا به جای طرح سوال از رئیس جمهور راه‌حل مشکلات به وجود آمده است.
حجت السلام سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به تبعات سوال از رئیس جمهور با بیان اینکه در این زمینه باید چند مطلب را از یکدیگر تفکیک کنیم، گفت: باید دانست که سوال از رئیس جمهور حق قانونی مجلس و نمایندگان است. 
 
وی با اشاره به شرایط موجود در کشور گفت: درست است که این اقدام قانونی حق مسلم نمایندگان است اما به نظر ما با توجه به شرایط موجود بهتر است این کار انجام نشود خصوصا اینکه حضرت آقا سفارش کردند که قوا مسائل و مشکلات بین خود را حل کرده و آنها را به سطح جامعه نکشانند. 
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ما در این زمینه راه‌حلی جایگزین داریم، گفت: راه‌حل جایگزین ما تعامل قوا با یکدیگر است اگر همکاران به بحث ارز ایراد دارند کمیته‌ای تشکیل شده که در آن نمایندگان مجلس و دولت با هم به مذاکره می‌پردازند و یکی از نتایج آن ایجاد اتاق مبادلات ارزی است پس تعامل قوا با یکدیگر جواب می‌دهد. 
 
طاهری تاکید کرد: بنابراین گمان ما این است که تعامل بیشتر قوا به جای طرح سوال راه‌حل مشکلات به وجود آمده است.
 
وی با اشاره به زمان امضای این طرح توسط نمایندگان خاطرنشان کرد: البته باید دانست که جمعی از نمایندگان سوال را از نیمه دوم شهریور ماه به بعد امضا کردند و آن زمان هنوز اینگونه تعاملات شکل نگرفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها