کد خبر: ۹۲۸۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
تیم پرسپولیس جویبار برخلاف تهدید مسئولان این تیم به کناره‌گیری از لیگ برتر کشتی آزاد برای دیدار هفته اول مقابل ثامن‌الحجج (ع) سبزوار روی باسکول رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد در حالی از فردا با برگزاری 2 دیدار در شهرهای جویبار و اصفهان آغاز می‌شود که پرسپولیسی‌ها به دلیل اعتراض به رأی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، تهدید به عدم حضور در هفته نخست و کناره‌گیری از این رقابت‌ها کرده بودند.

اما وزن‌کشی تیم‌های ثامن‌الحجج (ع) و پرسپولیس جویبار عصر امروز در سالن حاجی‌زاده جویبار برگزار شد و نمایندگان 2 تیم روی باسکول رفتند. کشتی‌گیران تیم پرسپولیس جویبار هم برخلاف تهدید مسئولان این تیم به کناره‌گیری از لیگ برتر کشتی آزاد، وزن‌کشی کردند.

مسئولان پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مبنی بر ابطال قرارداد بهنام احسان‌پور با این تیم و به رسمیت شناختن حضور این کشتی‌گیر در تیم ثامن‌الحجج (ع) اعتراض داشتند و معتقد بودند این رأی عادلانه نیست.

* اسامی ‌نفراتی که برای این دو تیم روی باسکول رفتند به شرح زیر است: (اسامی تیم جویبار در ابتدا آمده است)

55 کیلو: عارف محمدزاده - حسن رحیمی

60 کیلو: سعید احمدی - مصطفی آقاجانی

66 کیلو: مسعود کمروند - محمد نادری

74 کیلو: حسن طهماسبی - حسام مقدم

84 کیلو: علیرضا گودرزی - احسان امینی

96 کیلو: عباس طحان - عرفان امیری

120 کیلو: کمیل قاسمی یا احمد رسولی - پرویز هادی یا فردین معصومی

هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد فردا (سه‌شنبه؛ 23 آبان) بعد از اذان مغرب با برگزاری 2 دیدار در شهرهای جویبار و اصفهان آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها