کد خبر: ۹۳۷۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۶ آبان ۱۳۹۱

گروه ورزش: رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد به هر شكل ممكن روز سه‌شنبه هفته پیش برگزار شد، اين مسابقه‌ها كه هفته اول خود را تجربه مي‌كرد، به شدت از سوي پرسپوليس جويبار تهديد شد اما با اين حال اين تهديدات عملي نشد و تيم پرسپوليس با هدايت غلام محمدي و برابر چشمان محمد رويانيان در سالن حاجي‌زاده جويبار مقابل ثامن الحجج سبزوار ايستاد كه البته در اين مسابقه تيم محمدي نتوانست از پس شاگردان كاوه برآيد و مسابقه را 4- 3 واگذار كرد. 

به گزارش رجانیوز، تيم پرسپوليس جويبار در اين مسابقه در اوزان 66، 74 و 120 كيلوگرم به پيروزي رسيد، در حالي كه ثامن در اوزان 55، 60، 84 و 96 كيلوگرم به پيروزي رسيده بود. در تركيب تيم ثامن حسن رحيمي، مصطفي آقاجاني، محمد نادري، حسام مقدم، احسان اميني، عرفان اميري و فردين معصومي حضور داشتند كه در نهايت توانستند به يك پيروزي خوب دست پيدا كنند. از نكات جالب توجه اين مسابقه پيروزي حسن رحيمي مقابل عارف محمدزاده و احسان اميني مقابل عليرضا گودرزي بود. شكست فردين معصومي مقابل كميل قاسمي هم از نكات جالب توجه اين مسابقه نزديك بود. 
 
فردين در حالي اين مسابقه را به كميل جوان واگذار كرد كه در تايم سوم كلينج به نفع فردين بود اما نتوانست از آن استفاده كند، هر چند كه نتيجه اين وزن هيچ سودي براي تيم جويبار نداشت. 
 
غلامرضا محمدي در اين مسابقه عارف محمدزاده، سعيد احمدي، مسعود كمروند، حسن طهماسبي، عليرضا گودرزي، عباس طحان و كميل قاسمي را به ميدان فرستاد. غلامرضا محمدي كه روزگاري عضو تيم ملي بود و محسن كاوه مربي او بود، حدود 3 سال با كمك كاوه هدايت تيم ملي را به عهده داشت.
 
جدال اين دو نفر سال گذشته هم بسيار حساس بود و در فينال مسابقه‌هاي ليگ برتر او مقابل تيم كاوه قرار گرفت كه در آن مسابقه هم شكست خورد و قهرماني را از دست داد.در مسابقه دوم فولاد ماهان اصفهان مقابل تيم گاز مازندران قرار گرفت و توانست با استفاده از امتياز ميزباني با نتيجه 5-2 به برتري برسد. امير توكليان كه سرمربي فولاد ماهان است در اين مسابقه محمدحسين سلطاني، حسن مرادقلي، مهدي يگانه، عليرضا قاسمي، ميثم مصطفي‌جوكار، حامد تاتاري و جعفر شمس را به ميدان فرستاد. تيم گاز هم كه در سال‌هاي گذشته هميشه يك مدعي جدي بوده، اين بار به دليل مشكلات حاشيه‌اي كه به وجود آمد، تيم بسيار ضعيفي را در اختيار دارد.رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد به هر شكلي بود شروع شد.
 
هفته اول به لحاظ كيفي هيچ نداشت و در حساس‌ترين مسابقه كه همه آن را به عنوان فينال زودرس معرفي كرده بودند همه زيبايي‌هاي يك كشتي فداي جنجال‌هايي شد كه از چند روز قبل آغاز شده بود. بايد اين واقعيت را پذيرفت كه اگر ليگ كشتي مي‌خواهد تبديل به ميداني شود كه ورزش اول ايران از آن سود ببرد بايد برنامه‌ريزي داشت و جلوي حواشي را گرفت. متاسفانه چند سال است كه در ليگ كشتي تنها به پول فكر مي‌شود و همين باعث شده تا همه چيز تحت الشعاع قرار بگيرد. 
 
نكته ديگر در هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد شكست پرسپوليس بود كه به نظر مي‌رسد تيم كشتي اين باشگاه هم اوضاع بهتري نسبت به تيم فوتبالش ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها