کد خبر: ۹۳۷۴۴
زمان انتشار: ۲۳:۳۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۱
در درگیری های متفرق امروز در سوریه تعدادی از سران گروه های تروریستی کشته شدند و چند عمیات انتحاری نیز خنثی شد.

به گزارش خبرنگار فارس در سوریه، نیروهای امنیتی سوری امروز موفق شدند یک اقدام تروریستی برای ایجاد یک انفجار را خنثی کرده و دو عامل انتحاری را از بین ببرند. این اتفاق در شهر الرقه در شرق کشور روی داد و عامل انتحاری قبل از انفجار خودروی بمب گذاری شده از سوی نیروهای امنیتی شناسایی و کشته شد.

انهدام یک یگان کامل تروریستی و کشته شدن اعضای آن

از سوی دیگر در درگیری های شدیدی که میان تروریست‌ها با ارتش ملی سوریه روی داد، فرمانده یگان انقلابیون شمال با نام حسن حمو وابسته به ارتش آزاد سوریه با تمامی افراد گروهش کشته شدند.

کشته شدن یک فرمانده یگان شبه نظامیان

در درگیری‌های دیر الزور نیز فرمانده یکی از گروه های تروریستی به دست ارتش سوریه کشته شد. این یگان، یگان انصار الخلافه نام داشت که محمود العوادی فرمانده آن به همراه تعدادی از عناصرش در درگیری با ارتش سوریه جان باختند.

کشته شدن 3 نظامی سوری در انفجار تروریستی

در یک انفجار تروریستی و انتحاری که با خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی ایست بازرسی الحوله استان حمص انجام شد، سه نظامی سوری کشته شدند و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

مرگ دو تن از سران تروریست‌ها در درگیری خودی دیرالزور

دو تن از سران گروه‌های تروریستی در درگیری‌هایی که بین خودشان در منطقه الحسینیه در استان دیر الزور روی داد، کشته شدند. عمر الجراح و یاسر القاطع نام این دو فرمانده تروریست بود که بر اثر اختلاف در دستیابی به یک محموله مواد مخدر که از عراق وارد سوریه شده بود، کشته شدند.

کشته شدن 3 فرمانده یگان تروریست ها در البوکمال

در منطقه البوکمال نیز 3 تن از فرماندهان گروه‌های تروریستی وابسته به ارتش آزاد در درگیری با ارتش سوریه کشته شدند. أکرم رحیل الروام، احمد جمعة البدیوی و عبدالوهاب عبدالحمدی الفرج نام این سه نفر است که در درگیری که برای اشغال البوکمال آغاز کرده بودند، کشته شدند.

عملیات ارتش برای آزادی الرستن و هلاکت 20 تروریست

در درگیری‌های سختی که صبح امروز بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در حومه شهر حمص روی داد، دست کم 20 تروریست کشته شدند و تعداد دیگری نیز زخمی شدند، این عملیات از سوی ارتش سوریه برای آزاد سازی مناطق اشغالی آغاز شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها