کد خبر: ۹۳۸۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
وزرای کشور، دفاع و اطلاعات این هفته برای پاسخگویی به پرسش نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل‌های اول و دوم الحاقی به کنوانسیون‌های ژنو 1977 و همچنین گزارش پیشرفت ساخت ماهواره مخابراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولین ذیربط را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

مصطفی محمد‌نجار وزیر کشور نیز عصر روز سه‌شنبه برای پاسخگویی به پرسش سید‌حسین نقوی نماینده ورامین، عوض حیدر‌پور نماینده شهرضا، نادر قاضی‌پور نامینده ارومیه، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار، کاظم جلالی نماینده شاهرود، رستمیان نماینده دامغان، علیرضا خسروی نماینده سمنان، عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه و رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت در کمیسیون امنیت ملی حاضر شود.

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز برای پاسخگویی به سوال احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در این کمیسیون حضور می‌یابد.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز عصر روز سه‌شنبه برای پاسخ به سوال موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد به کمیسیون امنیت ملی می‌رود.

کارگروه روابط خارجی کمیسیون عصر فردا لایحه پروتکل اصلاحی موافقت‌نامه کشتیرانی تجاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کوبا را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

کارگروه‌های امنیت و حقوق بشر کمیسیون نیز آخرین اخبار و تحولات مرتبط با حوزه کاری‌شان را عصر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته بررسی می‌کنند.

کارگروه دفاعی کمیسیون نیز عصر روز یکشنبه طرح سازمان پدافند غیرعامل کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کارگروه مطالبات ملی کمیسیون نیز عصر روز سه‌شنبه هفته جاری اموال جمهوری اسلامی ایران و حقوق ایرانیان در کشور کانادا را بررسی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها