کد خبر: ۹۴۴۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در بازی برابر کاله آمل ثابت کردیم که با همت و تلاش می‌توان بر ستاره‌ها غلبه کرد.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی 3 بر صفر در هفته هفتم لیگ برتر والیبال برابر کاله آمل اظهار داشت: بازی سنگینی بود. پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سنگین‌تر از این باشد. بازیکنان را به این باور رسانده بودیم که اگر تلاش کنند می‌توانند به هرف خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه به کسب یک امتیاز هم راضی بودیم، ادامه داد: با شناختی که از نقاط ضعف حریف داشتیم و تلاشی که از خود به نمایش گذاشتیم ثابت کردیم که نام‌های بزرگ و ستاره‌ها تاثیری در نتیجه ندارند و نمی‌توانند کاری بکنند، بلکه همت و تلاش است که نتیجه را به همراه می‌آورد. هر کاری که می‌خواستیم در زدن سرویس و دفاع روی تور و... انجام دادیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان با بیان اینکه اصلاً فکر نمی‌کردیم که 3 بر صفر کاله را مغلوب کنیم، خاطرنشان کرد: تنها می‌خواستیم خوب بازی کنیم و برای اینکار بسیار تلاش کرده بودیم. بازیکنان را به این باور رسانده بودیم که می‌توانند یک روز خوب را سپری کنند.

قوچان‌نژاد عنوان کرد: از 7 مسابقه خود تنها دو بازی را واگذار کرده‌ایم که یکی از آنها برابر متین ورامین بوده و دیگری برابر آلومینیوم المهدی بندرعباس؛ ورامینی‌ها تیم بسیار خوبی دارند و پرستاره هستند. در بندرعباس هم شرایط آب و هوایی بسیار سخت بود و در روند کاری ما تاثیرگذار بود. ما تیم گمنامی هستیم و برابر تیم‌های بزرگ لیگ برتر جنگندگی بالایی باید از خود نشان دهیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما برای این است که به همه ثابت کنیم که شخصیت جایگاه چهارمی لیگ برتر را داریم. هفته آینده هم به مصاف باریج اسانس خواهیم رفت و بدون شک مسابقه سختی خواهد بود. نمی توانیم بگوییم هر تیمی را می‌بریم، تنها تلاش می‌کنیم که کم اشتباه باشیم و خوب بازی کنیم.

قوچان‌نژاد در خصوص بازی هفته آینده که روز چهارشنبه برگزاری خواهد شد، تصریح کرد: ساعت بازی ما برابر باریج اسنانس به دلیل پخش تلویزیونی از ساعت 17 به 15:30 تغییر پیدا کرده است. امیدوارم هواداران مشهدی به این نکته توجه کنند. ما هم از ساعت 15 در سالن مهران مشهد چشم‌انتظار تماشاگران خون گرم خود هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها