کد خبر: ۹۵۴۱۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۰۳ آذر ۱۳۹۱
دروغ پردازی و توهم نویسی سایت کلمه/
سایت کلمه که تاکنون با درج اخبار دروغ و کذب به نفع میرحسین موسوی و وابستگان او فعالیت خبری اش را خدشه دار نموده است، این بار نیز برای تطهیر و البته مظلوم نشان دادن سران فتنه اقدام به انتشار خبر کذبی نموده است که می توان در لابلای گزارش آن سایت به دروغ بودن آن پی برد.
 
سایت کلمه با انتشار خبری، مبنی بر تهدید تلفنی «دختر میرحسین موسوی» بار دیگر سعی نمود درباره ی این خانواده گزارش تهیه کند، از آنجا که این اقدام سایت کلمه با شتاب زدگی همراه بوده است به نکاتی پیرامون این گزارش بر می خوریم که دروغ بودن این خبر را تایید می کند.
 
نکته اول در خصوص گزارش سایت کلمه به کار بردن عناوینی چون: امنیتی،ماموران امنیتی و ... است؛ البته این موضوع در دیگر اخبار سایت کلمه نیز به چشم می خورد، گویا سایت کلمه قصد دارد با به کار بردن یک چنین کلماتی مخاطب را برای مشاهده اخبار ترغیب کند.
 

 
 
گزارش سایت کلمه در خصوص تهدید تلفنی دختر میرحسین موسوی:
به گزارش کلمه، زندانبانان در هفته جاری به دختران موسوی و رهنورد اعلام کرده بودند این هفته در روز سه شنبه برای ملاقات مراجعه کنند. اما عصر دیروز و ساعتی پیش از زمان این ملاقات، یک مامور امنیتی در تماس تلفنی با یکی از دختران میرحسین، به بهانه خبررسانی کلمه او را مورد تهدید قرار داد و ضمن سخنانی هشدارآمیز اعلام کرد که وی فعلا اجازه ملاقات با پدر و مادر را نخواهد داشت و مورد پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.
 
مامور مورد اشاره با لحنی تند و همراه با فریاد و توهین، دختر میرحسین موسوی را تهدید کرد که در صورت ادامه اطلاع رسانی درباره وضعیت موسوی و رهنورد، شرایط برای آنها و دختران شان سخت تر خواهد شد. او همچنین ضمن اعلام ممنوعیت حضور در ملاقات برای وی ادعا کرد که اخبار منتشر شده، دروغ و نشر اکاذیب بوده و قابل پیگرد قضایی است.
 
 
بر اساس این گزارش، پس از این تماس تلفنی تهدیدآمیز، دو دختر دیگر موسوی طبق قرار قبلی برای دیدار با پدر و مادر خود به زندان کوچه اختر مراجعه کردند. آنها با حضور تعداد بیشتری از ماموران نسبت به دفعات قبلی مواجه شدند و پیش از آنکه در منزل برای آنها باز شود، با تاکید از آنها پرسیده شده که دختر ممنوع الملاقات شده هم همراهشان هست یا خیر تا اگر هست از ورود ایشان ممانعت شود !!؟ /تمام
 
به کار بردن کلمه زندانبان، آن هم در شرایطی که میرحسین موسوی در حبس خانگی به سر می برد چندان با عقل جور در نمی آید، به خصوص اینکه شرایطی برای میرحسین فراهم شده است که حتی او در شریط عادی تصورش را هم نمی کرد؛ توجه داشته باشید که وضعیت بالینی میرحسین موسوی به نحوی است که اگر او ابراز کوچک ترین ناراحتی را داشته باشد سریعا به یکی از بیمارستان های فوق تخصصی انتقال می یابد، این در شرایطی است که برای دیگر زندانیان چنین امکاناتی در نظر گرفته نشده است!
 
همچنین میرحسین موسوی دسترسی به کلیه منابع خبری را داشته و از این طریق می تواند از شرایط روز جامعه آگاه باشد( هر چند که دیگر مجال ادامه فعالیت در عرصه اجتماعی فعلا برایش مقدور نیست). آیا برای دیگر زندانیان چنین امکانی فراهم است.
 
در سایت های نظیر کلمه، سحام نیوز و ... همه روزه شاهد درز اخبار از شرایط زندانیان سیاسی هستیم، این در حالیست که چنین موضوعی هیچگاه واقعیت نداشته است؛ چطور می توان اخبار زندانیان سیاسی که بعضا به دروغ گفته می شود آنها در انفرادی به سر می برند به خارج از آن زندان درز کند و از همه جالب تر اینکه تنها چند ساعت بعد بروی صفحه سایت های ضدانقلاب بازنشر شود!!؟ این موضوع در مورد خانواده میرحسین موسوی نیز صدق می کند، آنجا که دختر میرحسین موسوی صحبت های آن مامور خیالی را برای دست اندرکار سایت کلمه بازگو می کند! پیش از این نیز شخص میرحسین موسوی با توهم پردازی هایش خود را رئیس جمهور انتخابات88 معرفی کرده بود . البته این موضوع را در نظر داشته باشیم که هیچگاه یک مامور به اصطلاح امنیتی اقدام به توهین و تهدید نمی کند چرا که اصلا نیازی به این کار نیست.
 
بنابر قانون اگر شخصی از هر طریق ممکن با رسانه های ضدانقلاب و معاند ارتباط داشته باشد مورد پیگرد قضائی قرار خواهد گرفت پس نیازی به توهین و احیانا تهدید از طرف مامور مورد نظر در خصوص دختر میرحسین موسوی نیست!
 
نکته پایانی و از همه جالب تر آنجاست که دختران میرحسین موسوی برای ملاقات پدر به منزل او می روند،با نزدیک شدن به منزل میرحسین موسوی آنها با تعداد زیادی از ماموران به اصطلاح امنیتی روبرو می شوند! در این مابین یکی از ماموران امنیتی به آنها می گوید: «دختر ممنوع الملاقات شده هم همراهشان هست یا خیر تا اگر هست از ورودش ممانعت شود». دختران میرحسین موسوی برای ماموران امنیتی کاملا شناخته شده هستند ،اگر اینچنین نباشد از فردا هر فرد دیگری در قالب دختر میرحسین موسوی همراه دختران واقعی او به ملاقات با میرحسین می رود.
 
سایت کلمه اگر قصد دروغ پردازی در سر دارد بهتر است قبل از انتشار یک چنین داستان هایی کمی تامل کند تا مخاطب بهتر باور کند ...
 
 
 
منبع:ماهستیم
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۲۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۹
۳
شما گفتين توي متن سايت كلمه اومده زندانبان، اما اين كلمه به دور از عقل هستش، چون موسوي در حبس خانگي ِ و نه زندان، بعد توي جمله بعديتون گفتين كه ساير زندانيان عمراً اگر شرايطي چون موسوي داشته باشن، بكار بردن كلمۀ اير توسط شما، به معني پذيرش زنداني بودن ميرحسين و زير سوال بردن و تكذيب جملۀ قبلي و تاييد سخنان سايت كلمه است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۷
۷
آیت الله موسوی خویینی ها با تاکید بر اینکه نباید به هر قیمتی در انتخابات شرکت کرد، به مساله اعلام برائت از فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: ما خودمان آقای موسوی را به عنوان کاندیدا معرفی کردیم، و او مدعی است رایش را خورده‌اند و هنوز تکلیف این مساله روشن نشده است. چون یک طرف دعوا را بر کرسی نشانده‌اند وطرف دیگر را در خانه‌اش زندانی کرده‌اند، حالا ما از او برائت بجوییم تا بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم و آنان همین داستان را دوباره تکرار کنند. کدام عقل سیاسی به ما اجازه این کار را می‌دهد؟ دین هم به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. بالاخره آقای موسوی که تنها نیامد. من گفتم، شما گفتید، دیگران گفتند و خودش هم احساس وظیفه کرد و آمد، همین طور جناب آقای کروبی. آن وقت بگوئیم ما به ایشان ربطی نداریم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها