کد خبر: ۹۶۳۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۰ آذر ۱۳۹۱
ابراهیم تهامی دیشب مهمان برنامه نود بود که حضورش با حواشی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس برنامه نود در شب گذشته مثل همیشه به بررسی اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران پرداخت.

*سوال این هفته نود به پیش بینی بینندگان در مورد جایگاه تیم ملی ایران در پایان رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل اختصاص داشت. 51 درصد به حضور در پلی اف ، 29 درصد به صعود مستقیم و 19 درصد به حذف تیم ملی رای دادند.

*در اولین بخش از برنامه نود سه بازی عقب افتاده لیگ برتر بین استقلال و پیکان، راه‌آهن و مس کرمان‌،‌سپاهان و گهر بررسی شد.

* بخش دوم برنامه نود با توجه به قرار داشتن در سالروز حماسه ملبورن به بررسی اتفاقات و خاطرات دیدار ایران و استرالیا اختصاص داشت. ابراهیم تهامی یکی از بازیکنان موثر ایران در آن مسابقه مهمان برنامه نود بود.

ابراهیم تهامی ضمن گله از اینکه فراموش شده در مورد اتفاقات بازی ایران و استرالیا گفت: ویرا من را خیلی دوست داشت. او وقتی فهمید من در ترکیب قرار ندارم خیلی ناراحت شد. من فکر می کنم ترکیب ایران را از تهران انتخاب کرده بودند. سعداوی نباید در آن مسابقه به صورت ثابت بازی می کرد.

وی در مورد درگیری که شب قبل از بازی سر میز شام بوجود آمده بود اضهار داشت: درگیری لفظی بین خداداد عزیزی و علی دایی رخ داد که بازیکنان آن ها را جدا کردند. من چون در آن سوی میز نشسته بودم متوجه نشدم چه چیزی باعث این درگیری شد.

تهامی افزود: تنها کسی که از بازیکنان بازی ایران و استرالیا به جام جهانی نبردند من بودم. اگر جای خداداد گل می زدم و دوگل دیگر نیز بعد از آن به ثمر می رساندم باز هم من را به جام جهانی نمی بردند. چرا که از من خوششان نمی آمد. سراج و لطیفی حقشان نبود به جام جهانی بروند. حتی یک نفر که از دوستان من هم است و نمی خواهم نامش را ببرم با وجود اینکه تازه گچ پایش را باز کرده بود به جام جهانی رفت و یک دقیقه نیز بازی نکرد. اگر من در جام جهانی بودم تیم ملی از گروه خودش صعود می کرد. آن هایی که نگذاشتند من به جام جهانی بروم را نه در این دنیا و نه در آن دنیا نمی بخشم.

وی در مورد اینکه چه کسی مخالف حضور او در تیم ملی بود گفت: در آخرین سفری که با تیم ملی به تورنومنت چهارجانبه هنگ کونگ داشتیم با مهرداد میناوند در مکانی حضور یافتیم که نباید می رفتیم. مهرداد داخل حضور داشت و من کنار در بودم. نمی دانم چرا مهرداد که داخل بود را به جام جهانی بردند اما من را که بیرون حضور داشتم نبردند!

تهامی با اعلام اینکه بازیکنی مثل او به فوتبال نخواهد آمد در مورد اینکه آیا تیم ملی به جام جهانی صعود می کند عنوان کرد: با منطق من فکر می کنم نباید به جام جهانی برویم البته مثل تمام ایرانی ها آرزو دارم این اتفاق بیفتاد.

*مجری برنامه اعلام کرد مهرداد میناوند تماس گرفته و اعلام کرده نباید این  حرف ها زده می شد که تن خانواده من بلرزد و مادرم به بیمارستان برود. به خاطر دهداری ها، بختیاری زاده و سعداوی جواب شما را نمی دهم. درخواست می کنم یک روز به من فرصت بدهید تا بیایم صحبت کنم. ای کاش تهامی با وجدان تر برخورد می کرد.

*علی کفاشیان با حضور روی خط تلفن برنامه نود از کوآلالامپور در مورد انتخاب برترین های آسیا و انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون فوتبال آسیا در سال 2012 توضیحاتی را ارائه کرد.

*در بخش بعدی برنامه اتفاقات بازی پرسپولیس و ملوان بررسی شد. مصاحبه ای از سعید شیرینی در اعتراض به مسولان ملوان برای اهدای هدیه به کریمی پخش شد. بعد از این صحبت صادق درودگر مدیرعامل ملوان روی خط آمد و در مورد این موضوع گفت: برخی از دوستان که به برخورد فیزیکی عادت دارند و با کار فرهنگی مانوس نیستند چون نمی توانند خودشان تقدیر کنند ممکن است از کار ما ناراحت شوند.

وی در مورد برخی از حواشی افزود: قبل و بعد از بازی جنگ روانی راه انداختند. اول گفتند چون قیاسی و هدایتی بچه محل هستند داوری به نفع آن ها است. متاسفانه در سایت هایی که مثل قارچ پخش شده و برخی از مسولان سیاسی نیز از آنها حمایت می کنند علیه ملوان مطلب زدند. می دانیم چه کسی این خط را می دهد.

مجری برنامه با اشاره به این که ادبیات خود شما دوستانه نیست و بهتر است هدایتی به جای هدیه دادن بدهی های خود را در استیل آذین بدهد و این کار تنها برای مطرح شدن است گفت: اصلا شما فرض کنید من دورودگر این کار را برای مطرح شدن انجام می دهم. آیا این کار بد است و ارزش ندارد؟

وی همچنین مدعی شد استیل آذین بدهی ندارد و اگر حکمی در اختیار دارید که کمیته انضباطی رسما اعلام کرده و استیناف تأئید کرده که هدایتی به استیل آذین بدهکار است شماره نامه را بدهید تا اقدام کنیم که افاضلی، کعبی،‌ عشوری زاد، انصاریان و... با تماس هایی اعلام کردند از باشگاه استیل آذین طلب دارند.

* گزارشی از مصاحبه های قلعه نویی و مایلی کهن علیه یکدیگر پخش شد. مایلی کهن نسبت به صحبت ها و انتقادات قلعه نویی که به حضور غیر فوتبالی ها اعتراض داشت معترض شد. مایلی کهن با طعنه به قلعه نویی گفت  آیا تا به حال کسی را کنار من دیدید به عنوان بادیگارد بایستاد که سرمربی استقلال در پاسخ اعلام کرد یکی دوست دارد کنارش شلوغ باشد و به کسی ربطی ندارد. مایلی کهن از اینکه قلعه نویی گفته به او برای حضور در تیم ملی التماس کردند ناراحت بود و اعتقاد داشت وی در حالی این حرف ها را بیان می کند که تشنه حضور در تیم ملی است.

*میثاقیان باز هم وعده پرتاب خودش از برج میلاد را داد. او معتقد بود مقابل تراکتورسازی برای تیم او پنالتی نگرفته اند و در صورت اینکه آن صحنه پنالتی نبوده باشد خودش را از برج میلاد به پائین پرتاب خواهد کرد. کارشناس برنامه نود تصمیم داور را تأئید کرد و پس از آن میثاقیان روی خط تلفن برنامه حاضر شد و گفت: وقتی دیدم کارشناس برنامه اقای میرزابیگی است به همسرم گفتم برای پریدن از برج میلاد باید به تهران بروم چرا که ایشان خودش ناظر بازی بوده است.

*در اخرین بخش برنامه نود نعیم سعداوی در تماسی تلفنی در مورد صحبت های ابراهیم تهامی و اینکه گفته بود او با توصیه در ترکیب اصلی ایران در بازی برگشت با استرالیا قرار گرفته بود گفت: من در دوران بازی و مربیگری ام همیشه بازیکن بی حاشیه ای بودم. نمی دانم چرا بازیکنی را دعوت می کنید که نقشی در صعود تیم ملی نداشته است و تنها 8 یا 9 دقیقه در کل آن مسابقات بازی کرده است. اتفاق هنگ کنگ را همه بازیکنان آن زمان می‌دانند چه بود و اصلا پس از آن اتفاق نباید به تهامی اجازه هیچ فعالیتی را می دادند. حالا چطور شما او را با این سابقه به برنامه دعوت می کنید را من نمی دانم.

فردوسی پور در پاسخ به اضهارات سعداوی گفت: او برای فوتبال زحمت کشیده و حقش بوده در این برنامه حاضر شود. همچنین اینکه در زندگی شخصی دیگران چه می گذرد به ما ربطی ندارد.

*در آخرین بخش برنامه نود سعید شرینی با حضور روی خط برنامه نود در مورد اظهارت درودگر گفت: صحبت های ایشان بار حقوقی دارد و مطرح کردن این حرف ها درست نبود. در مورد اینکه ایشان می گوید ما برخورد فیزیکی می کنیم باید بگویم همه می دانند که چه کسی برخورد فیزیکی می کند. ایشان در دیدار فوتسال قصد ادب یکی از بازیکنان را داشتند و برخورد فیزیکی انجام دادند.

وی افزود: او می خواست به رختکن ما بیاید و با بازیکنانمان دست بدهد و من هم گفتم برای بازی همه بازیکنان به زمین می آیند و قبل از شروع مسابقه دو نیمکت با یکدیگر خوش بش خواهند کرد. همچنین تقدیر از بازیکن ما نباید مجوز این شود که نود دقیقه بازیکنان ما از روی سکو فحش بشنوند. به جای تقدیر از مهدوی کیا بهتر است طلب 25 میلیونی او از استیل آذین پرداخت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها