کد خبر: ۹۶۸۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
از تیپ علی کفاشیان در هنگام دریافت جایزه خوشم نیامد بهتر بود او لباس مناسب‌تری می‌پوشد
عبدالله ویسی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی نفت آبادان اظهار داشت: بازی با نفت آبان شرایط خاص و ویژه‌ای دارد. هر دو تیم تقریبا در جدول همسایه هستند و هر دو تیم برای برد تلاش می‌کنند زیرا مساوی رقبای ما را خوشحال می‌کند. امیدوارم ما تیم برنده باشیم از نظر روحی و روانی کاملا آماده این بازی‌ هستیم و می‌خواهیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و 3 امتیاز را برگیریم. رضا معقولی تنها بازیکن محروم ما در این بازی است.

به گزارش گل به نقل از فارس، وی در مورد اینکه در نیم فصل بازیکن جذب خواهد کرد یا نه، گفت: پیکان را تقویت می‌کنیم، ما ساختار دفاعی‌مان را درست کرده‌ایم اما در ساختار هجومی اکنون به مشکل خورده‌ایم و نمی‌توانیم گل بزنیم. هر طرف را که درست می‌کنیم یک طرف دیگر مشکل پیدا می‌کند. در بازی با فجر 5 و 6 موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. ما می‌خواهیم ساختار هجومی‌مان را هم درست کنیم تا مردم از دیدن فوتبال ما لذت ببرند. در نیم فصل دوم هجومی‌تر بازی خواهیم کرد.


سرمربی پیکان در مورد معاوضه ایمان مبعلی با سامان آقا زمانی اظهار داشت: من مبعلی را به اینیستا عوض نمی‌کنم. او را به سختی به دست آورده‌ایم. ما 3 و 4 بازیکن بزرگ و قابل احترام داریم. قرار نبود ما سامان آقازمانی را با مبعلی معاوضه کنیم. اگر قرار بر معاوضه باشد آمدن آقازمانی به پیکان منتفی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که قرار است از استقلال هم بازیکنی جذب کنید، گفت: میلاد میداودی را از استقلال می‌خواهیم و با او صحبت کرده‌ایم. صحبت‌های اولیه با این بازیکن شده است. هر بازیکنی که ما به دنبالش می‌رویم تیم‌های دیگر آن را می‌برند. ممکن است این مطلب را هم ننویسید؛ میداودی از دهانم پرید اگر می‌شود این را ننویسید. ما برخی از بازیکنان را که نمی‌شناختیم سراغ‌شان رفتیم اما تیم‌های دیگر آنها را بردند.

وی در مورد اینکه گفته می شود قرار است میداودی را با بازیکنی از استقلال جا‌به جا کنند، گفت: ما بازیکنی که به درد استقلال بخورد را نداریم، مگر آنکه من و قلعه نویی جا به جا شویم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تیپ علی کفاشیان را در مراسم انتخاب برترین‌های آسیا پسندید یا نه گفت: ابتدا باید این موفقیت را به فدراسیون کفاشیان تبریک بگویم؛ اینکه برخی می‌گویند حق‌مان نبود که بهترین فدراسیون آسیا شویم درست نیست. گاهی اوقات در یک بازی هم ممکن است پیروز شویم که حق‌مان نباشد. اما به خاطر آن پیروزی تبریک می‌گوییم. البته به نظر من حق فدراسیون ما بود که برترین شود. ما در فوتبال بانوان، مسائل آموزشی، داوری، فوتسال، فوتبال ساحلی کارهای خوبی انجام داده‌ایم. حق‌مان بود که فدراسیون برتر شویم اما در مورد تیپ کفاشیان باید بگویم من تیپ علی کفاشیان را در هنگام دریافت جایزه را دوست نداشتم. تیپ خیلی مهم است. او به عنوان رئیس فدراسیون ما در آن مراسم شرکت کرد و اگر لباسش مناسب تر بود فدراسیون ما خوشگل‌‌تر می‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها