کد خبر: ۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۷ اسفند ۱۳۸۹
این فرد نزدیک به خانواده آقای هاشمی گفته است که فائزه در پاسخ به موضوعاتی درباره کاخ محل سکونتش و نیز املاکش در کانادا و نحوه هزینه درآمد دانشگاه آزاد "هیچ پاسخی نداده و گفته من با شما بحث نمی کنم من یک زندانی هستم و هر حرفی بزنم بعد علیه خودم استفاده می کنید لذا حرفی با شما ندارم."

به گزارش شبکه ایران، فائزه هاشمی رفسنجانی عصر روز اول اسفند ماه در تقاطع فاطمی و خیابان ولیعصر دستگیر شد.
وی درست همزمان با وعده فتنه گران برای ایجاد ناآرامی در خیابان های ولیعصر حاضر شده بود و بر اساس گزارش خبرگزاری ها در حال انجام اقدامات تحریک آمیز و شعار دادن بازداشت شد.
هرچند خانم هاشمی دقایقی بعد آزاد شد اما سایت های حامی خانواده وی به توجیه حضور او در محل قرار فتنه گران پرداختند. در این راستا، سایت آینده که به شعبه فیلتر نشده جرس معروف است، در خبری به نقل از منابع همسو مدعی شد که فائزه هاشمی برای تهیه روسری مشکی به منظور حضور در مراسم ختم یکی از نزدیکان خود به خیابان آمده است.
آینده نوشته بود که فائزه هاشمی در مسیر بازگشت به منزل شخصی‌اش در منطقه جماران به دلایل نامعلومی بازداشت شده است.
فائزه هاشمی رفسنجانی در جریان دستگیری اش در ناآرامی30 خرداد 88 هم ادعا کرده بود برای خرید ساندویچ به جمع آشوب طلبان آمده است.

روایت جدید
اما امروز سایت ضد انقلابی روزآنلاین به نقل از "یک منبع نزدیک به خانواده هاشمی" عنوان کرده است که فائزه هاشمی "روز اول اسفند در خیابان ولیعصر، نرسیده به مطهری توسط لباس شخصی هایی که لباس فرم نداشتند بازداشت شده است."
او گفته است که خانم هاشمی لیدر آشوب طلبان نبوده است.
این فرد نزدیک به خانواده آقای هاشمی گفته است که فائزه در پاسخ به موضوعاتی درباره کاخ محل سکونتش و نیز املاکش در کانادا و نحوه هزینه درآمد دانشگاه آزاد "هیچ پاسخی نداده و گفته من با شما بحث نمی کنم من یک زندانی هستم و هر حرفی بزنم بعد علیه خودم استفاده می کنید لذا حرفی با شما ندارم."
وی عنوان کرده است که این افراد "آخر هم از اینکه مجبور شده بودند خانم هاشمی را آزاد شدند به شدت عصبانی بودند."

فائزه هاشمی در روز عاشورای حسینی سال 88 هم به همراه 15 نفر از بستگان خود، آشوبگران را در این روز همراهی کرده بود.

فیلم حضور فائزه

فیلم حضور او در میان هتک حرمت کنندگان روز عاشورا را هم خبرگزاری فارس منتشر کرد.

فائزه هاشمی در جریان اغتشاشات قبلی فتنه گران یعنی روز دانشجو نیز در جمع آشوبگران حضور یافته و برای آنها سخنرانی کرده بود.
وی پیش از آن هم چندین بار در اغتشاشات مختلف از جمله تجمع در مقابل سازمان صدا و سیما و تجمع غیرقانونی میدان آزادی در روز 25 خرداد نیز حاضر شده بود.
وی حتی در جریان ناآرامی‌های روز 30 خرداد 88 نیز، به همراه برخی بستگانش، از جمله دو دختر خود و همسر حسین مرعشی در میان آشوبگران حضور یافته بود که همگی توسط ماموران حافظ امنیت دستگیر شدند اما با وساطت‌های انجام گرفته، بازداشت آنان بیشتر از دو روز طول نکشید.

تاکنون درخواست های مختلفی از سوی فعالان دانشجویی و سیاسی برای دستگیری فائزه و مهدی هاشمی و محاکمه آنان مطرح شده که تاکنون محقق نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها