کد خبر: ۹۹۴۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی تابان از آغاز ارائه بلیت هواپیما در 3 مسیر داخلی با 50 درصد تخفیف از فردا پنجشنبه خبر داد.
به گزارش 598 به نقل از مهر، فروغ جعفرزاده مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان با اعلام این خبر گفت: سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته روز پنجشنبه در مصلای تهران آغاز خواهد شد.
 
وی با بیان این مطلب که این نمایشگاه به همت روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی برپا خواهد شد، افزود: شرکتهای هواپیمایی از جمله هواپیمایی تابان نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.
 
جعفرزاده همچنین اذعان داشت: بنا به موافقت مدیرعامل هواپیمایی تابان برای استقبال از بازدید کنندگان، به آن دسته از افرادی که قصد سفر به مشهد مقدس، اهواز و اصفهان را دارند، بلیت هواپیما با 50 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.
 
وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص چگونگی تاثیر تحریم‌ها در بخش هوایی گفت: اگر چه محدودیت‌ها و به خصوص نوسانات ارزی، مشکلاتی را در این زمینه موجب شده است اما با درایت و تعهد و تخصص بخش‌های مدیریتی، فنی و عملیاتی، شرکتها تاکنون در پاسخویی به انتظار مسافران هوایی موفق عمل کرده اند.
 
شرکت هواپیمایی تابان از سال 85 به خیل حمل و نقل هوایی کشور پیوسته و با داشتن حدود هزار صندلی پرواز توانسته سالانه یک تا یک میلیون و دویست مسافر را در مسیرهای زیارتی و سیاحتی جابه جا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها