کد خبر: ۱۴۵۹۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۳ تير ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز برای دیدار با مراجع تقلید به شهر مقدس قم سفر کرد. استاندار قم و جمعی از مسوولان این استان در بدو ورود از حجت الاسلام والمسلمین روحانی استقبال کردند.
به گزارش پایگاه 598، حسن روحانی امروز برای دیدار با مراجع تقلید به شهر مقدس قم سفر کرد. استاندار قم و جمعی از مسوولان این استان در بدو ورود از حجت الاسلام والمسلمین روحانی استقبال کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور منتخب صبح امروز با حضور در حرم حضرت معصومه(س) مضجع نورانی آن بانوی کرامت را زیارت کرد.


حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مراسم ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین روحانی و تبریک مجدد انتخاب وی در انتخابات ریاست جمهوری، برای رییس‌جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.




برنامه بعدی رییس جمهور منتخب دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در بیت آن مرجع تقلید بود.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر ماموریت مهم رئیس جمهور منتخب گفت: امیدواریم با الطاف امام زمان در ماموریت خود موفق باشید.

 

استاد حوزه علمیه قم افزود: تلاش کنید در ماموریت‌های خود خیر مردم را در نظر بگیرید. زیرا وضع گرانی و مشکلاتی که به وجود آمده است مردم را ناراحت کرده است.

 

این مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: در کارهای خود مقاصد اصلی اسلام را مورد هدف قرار دهید و تلاش کنید تا عزت اسلام در جهان محقق شود.

 

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی توجه به عقلانیت را در این دولت مهم دانست و گفت: باید در راستای عقلانیت و تدبیر حرکت کنید تا امید مردم به نظام و رضای الهی تقویت شود.


دیدار رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله مکارم شیرازی

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی سپس در مدرسه امام سجاد(ع) حضور یافت و با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با تشکر از فرصت حضور و دیدار با مراجع به ویژه آیت الله مکارم شیرازی گفت: بنابر این است که این دولت بتواند ارتباط منظمی را با حوزه ها به ویژه حوزه علمیه قم و مراجع عظام داشته باشد و از نظرات و حمایت آنها بهره مند شود.

دیدار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب با آیت الله مکارم شیرازی


وی افزود: دولت یازدهم در سخت ترین شرایط کار اجرایی را تحویل می گیرد که در این باره باید به این دولت کمک کرد.

بخش قابل توجهی از این دیدارها بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

 

پس از این دیدارها وی به دیدار حضرات آیات شبیری زنجانی، نوری همدانی، موسوی اردبیلی و سبحانی می‌رود.

 

گفتنی است، این نخستین سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی به قم پس از انتخاب شدن به ریاست جمهوری است.

 


ممانعت از همراهی خبرنگاران/ سخت گیری های بیش از اندازه تیم حفاظت روحانی

با وجود تلاش های خبرنگاران و عکاسان در پوشش برنامه های مختلف، به دلیل سخت گیری های فراوان و بیش از اندازه تیم های حفاظت شخصیت های سیاسی که از تهران به قم سفر می کنند متاسفانه بخشی از اصحاب رسانه استان از پوشش اخبار مراجع و علما محروم می مانند.

 

این مشکل در سفر امروز رییس جمهور منتخب به قم نیز خود را نشان داد و تیم حفاظت وی تنها به بخش اندکی از عکاسان و خبرنگاران مجوز همراهی و پوشش اخبار روحانی را دادند.


دیدار روحانی با آیت‌الله شیبری زنجانی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی طی سخنانی اظهار کرد: شرایط کشور از نظر داخلی و خارجی پیچیده است.

وی بیان کرد: بخشی از مشکلات داخلی و خارجی در سایه انتخابات یا رفع شده و یا کم شده است.

دیدار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب با آیت الله شبیری زنجانی

رئیس جمهور منتخب با اشاره به سخنان مطرح شده پیش از انتخابات اظهار کرد: برخی می‌گفتند که آیا اصل انتخابات قبول است یا خیر و برخی دیگر این سخن را مطرح می‌کردند که آیا در انتخابات باید شرکت کرد یا نه؟

روحانی با اشاره به حضور گسترده ملت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی تصریح کرد: با برگزاری این انتخابات تمام این مسائل به نفع نظام تغییر یافت.

دیدار محرمانه حسن روحانی با آیت الله سبحانی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر امروز در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع در مؤسسه عالی امام صادق (ع) حضور یافت و با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب با آیت الله سبحانی


در این دیدار حجت‌الاسلام اختری، رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و شریعتمداری وزیر سابق بازرگانی وی را همراهی می‌کردند.
لازم به ذکر است در این دیدار به هیچ یک از خبرنگاران اجازه ورود داده نشد.


روحانی با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کرد


چهارمین دیدار روحانی با آیت‌الله نوری همدانی بود. در ابتدای این دیدار روحانی با ابراز خوشحالی ایجاد فرصت دیدار با مراجع تقلید اظهار کرد: خداوند در انتخابات ریاست جمهوری وسائلی را فراهم کرد که مردم بتوانند مشارکت خود را نشان بدهند.

دیدار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب با آیت الله نوری همدانی

وی افزود: شیرینی این انتخابات تلخی‌های قبلی را هم از بین برد و مسائلی را که در گذشته در افکار عمومی دنیا یا در ذهن برخی مطرح بود حل و فصل کرد.
دیدار بعدی رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله موسوی اردبیلی خواهد بود.
گفتنی است، این نخستین سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی به قم پس از انتخاب شدن به ریاست جمهوری است.

دیدار رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله موسوی اردبیلی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که امروز برای دیدار با علما و مراجع به شهر مقدس قم سفر کرده است در دفتر آیت‌الله موسوی اردبیلی حضور یافت و با این استاد حوزه دیدار کرد.

دیدار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب با آیت الله موسوی اردبیلی


حضور در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری
حجت الاسلام والمسلمین روحانی برنامه بعدی خود را دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و دیدار با آیت الله یزدی دبیر مجلس خبرگان و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام داد.

حضور حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در دفتر مراجع تقلید استان قم

گفتنی است، این نخستین سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی به قم پس از انتخاب شدن به ریاست جمهوری است.


این خبر در حال بروز رسانی است...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها