کد خبر: ۱۲۵۰۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
جعفری خود را فردی معرفی کرده که مافیای فوتبال تبریز را از هم پاشانده است!
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شکست تیمش در بازی الشباب را ناشی از تفکرات سرمربی تیمش دانست و البته بابت استفاده نکردن از قاسم دهنوی از مربی تیمش انتقاد کرد .

به گزارش گل، محمدحسین جعفری در گفت‌و‌گو با تسنیم در مورد شکست تراکتورسازی مقابل الشباب عربستان گفت: بی‌تجربگی کردیم و شکست خوردیم. ما 5 موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم و آنها روی یک ضدحمله به گل رسیدند. باید بپذیریم تفکرات مربی ما نسبت به مربی آنها پایین‌تر بود. بخش اعظم دلیل شکست ما مقابل الشباب تفکرات تونی بود.

او که شعارهای علیه‌اش یکی ازحاشیه‌های مهم بازی الشباب بود درباره شانس صعود تراکتورسازی از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما هنوز شانس داریم و اگر دقیق‌تر باشیم می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم. اگر تمام تمرکز و توانایی بازیکنان و کادر فنی در اختیار تیم باشد می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. باید در 2 بازی آینده تفکر، ارنج و ترکیب خوبی داشته باشیم.

جعفری با طرح این پرسش که «چرا باید قاسم دهنوی که بازیکن تاثیرگذاری است بیرون از ترکیب باشد؟» از اینکه سرخپوشان تبریزی در 2 بازی رفت و برگشت مقابل الشباب یک شوت هم به سمت دروازه این تیم نزده است، ابراز تاسف کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی درخصوص تاثیر عدم حضور محمد ابراهیمی در شکست این تیم تاکید کرد: ابراهیمی بازیکن موثری است اما ما قبل از این هم با او و بدون این بازیکن شکست خورده بودیم. مهم نیست چه بازیکنی بازی کند مهم این است که از بازیکن چطور استفاده شود.

جعفری در مورد اینکه آیا بعد از این شکست با تونی اولیویرا صحبتی داشته یا خیر اظهار داشت: فعلا هیچ صحبتی با تونی نداشته‌ام، البته بعد از باخت در عربستان با تونی جلسه خوبی داشتیم و همان جلسه به من امیدواری داد که در تبریز اگر سیستم و ترکیب خوبی داشته باشیم این تیم را شکست می‌دهیم اما وقتی ما اصرار داریم فقط از جناحین سانتر کنیم معلوم است تیم‌های دیگر دست ما را می‌خوانند. ما از بازی استقلال به بعد فقط از جناحین سانتر کرده‌ایم.

وی در خصوص شعارهایی که در ورزشگاه از طرف هواداران تراکتورسازی علیه‌اش سر داده شد، گفت: وقتی تیم 5 موقعیت گل را از دست می‌دهد و شکست می‌خورد تماشاگر باید عصبانیت خودش را روی یک نفر خالی کند، حالا چه بهتر که این نفر من باشم! اگر علیه من شعار بدهند بهتر از این است که علیه بازیکن شعار بدهند و تیم به حاشیه برود. با این کار حداقل تیم آسیب نمی‌بیند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا این شعارها خطی بوده یا خیر، تاکید کرد: وقتی تیم مشکل فنی دارد و علیه من شعار می‌دهند معلوم است که این شعارها خطی است. البته من به این موضوع اهمیت نمی‌دهم چون برای ما 2 بازی لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های لیگ و موفقیت تراکتورسازی مهم است. هدف تیم ما بزرگ‌تر از این صحبت‌هاست.

وی تصریح کرد: چون با حضور من مافیای فوتبال در تبریز از هم پاشیده شد، اینطور می‌کنند و می‌خواهند من را حذف کنند اما من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها