يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۴۴۴۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
بی بی سی اعتراف کرد
بی بی سی فارسی اعتراف کرد که همراهی انتظامی با مشایی در زمان ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری برای حل مشکل ثبت بنیاد فرهنگی عزت الله انتظامی بوده است.
گروه رصد رسانه های بیگانه: بی بی سی فارسی اعتراف کرد که همراهی انتظامی با مشایی در زمان ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری برای حل مشکل ثبت بنیاد فرهنگی عزت الله انتظامی بوده است.بی بی سی فارسی در تیتر یک خود نوشت:
عزت الله انتظامی، بازیگر سینما و تئاتر ایران، که در زمان ثبت نام اسفندیار رحیم مشایی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به وزارت کشور رفته بود، با انتشار یادداشتی درباره نحوه حضور خود در وزارت کشور توضیحاتی داده است.عکس هایی که از او در کنار محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در وزارت کشور، منتشر شده بود، این تصور را برای بسیاری ایجاد کرده بود که او رئیس جمهور و مشاورش را برای ثبت نام آقای مشایی همراهی کرده است.عزت الله انتظامی در این یادداشت که برخی از خبرگزاری های ایران منتشر کرده اند، نوشته است که روز ۲۱ اردیبهشت، از دفتر ریاست جمهوری به او اطلاع دادند که "آماده باشید ماشین می آید دنبالتان."به نوشته آقای انتظامی، او ماه ها برای ثبت بنیاد فرهنگی و هنری عزت الله انتظامی "دوندگی" کرده بود و با وجود نامه رئیس جمهور به وزیر ارشاد و وزیر کار در این زمینه، هنوز این بنیاد به ثبت نرسیده بود. به همین دلیل پس از تماس تلفنی از سوی دفتر ریاست جمهوری، تصور کرده بود که قرار است ثبت این بنیاد به نتیجه برسد.ناچار فکر کردم دست به دامن آقای مهندس مشایی شوم. هفته قبل به ایشان پیغام داده بودم که واجب العرضم و برای مذاکرات باید خدمت برسم. فورا لباس پوشیدم. چیزی نگذشته بود که خبر دادند ماشین آمده. با سرعت رفتم پایین. شخصی که در مسیر مرتب با بی سیم صحبت می کرد به کسی که آن طرف خط بود گفت بله ایشان آمدند. حرکت کردیم.
آقای انتظامی نوشته پس از ورود به کاخ ریاست جمهوری، "ناگهان آقای مشایی سمت ماشین ما آمد. شیشه ماشین را پایین کشیدم و گفتم مختصر عرضی دارم که به کمک شما احتیاج است. گفت با ما بیایید همین امروز انجام می دهم. آقای مشایی سوار ماشینِ بزرگِ سفید رنگی شد و ما بلافاصله پشت سر او حرکت کردیم... ناگهان دیدم میدان فاطمی هستم... تازه فهمیدم اینجا وزارت کشور است!"
عزت الله انتظامی یادداشت خود را که خطاب به "مردم سرزمینم" بدین گونه به پایان رسانده است: "من برای شما همیشه همان عزتم، همانی که از سیزده سالگی در تماشاخانه های لاله زار با تشویق های شما بزرگ شده ام... همانی که همراه شما با درد های ایران بسیار گریسته ام و با شادی هایش لبخند ها زده ام... برای شما من همیشه همان عزتم... بچه ای از سنگلج..."






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
موحدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای انتظامی نه تنها خود شما بلکه تعدادی دیگر از هنمکارانتان خیلی وقت است که چوب حراج به خودتان و هنرتان زده اید . بدانید که شما دیگر ارزش و محبوبیتی ندارید. هنرمند اگر هنرمند باشد ابزار دست سیاست باز ها نمی شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها