کد خبر: ۱۴۹۲۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۲۶ تير ۱۳۹۲
آخرين خريد بزرگ فصل نقل و انتقالات به نام تراکتور رقم خورد و تيم تبريزي در آخرين ساعات نقل و انتقالات موفق به جلب رضايت کريم انصاري فرد شد.
به گزارش 598 به نقل از 90: آخرين خريد بزرگ فصل نقل و انتقالات به نام تراکتور رقم خورد و تيم تبريزي در آخرين ساعات نقل و انتقالات موفق به جلب رضايت کريم انصاري فرد شد. انصاري‌فرد بعد از ايکه با «نه» بزرگ علي دايي براي حضور در پرسپوليس مواجه شد و به اين نتيجه رسيد که جايي در پرسپوليس دايي ندارد مذاکرات خود را با باشگاه تراکتورسازي به صورت جدي‌تر دنبال کرد تا اينکه هر دو طرف راضي به همکاري شدند، اما حضور علي کريمي و کريم انصاري‌فرد در تراکتورسازي به نوعي هفته اول ليگ برتر را حساس‌تر از پيش هم خواهد کرد در يک طرف علي دايي و در سمت ديگر علي کريمي و انصاري‌فرد. ديداري که مي‌‌تواند تبديل به يکي از خاطره‌انگيزترين بازي هاي ليگ برتر شود. با حضور انصاري فرد ليست بازيکنان ايراني تراکتور کامل شد اما چگونه؟
***
تراکتورسازي در درون دروازه حامد لک و داود نوشي صوفياني را در اختيار خواهد داشت در خط دفاعي با بخشش محمد ايران‌پوريان و انگيزه‌اي که اين بازيکن از اين موضوع بدست آورده است جلالي چيدمان خط دفاعي را از بين اين بازيکنان انتخاب خواهد کرد: ايران‌پوريان، محمد نصرتي، مرتصي اسدي، فرشيد طالبي، فخرالديني، سيدمحسن حسيني، ربيع‌خواه و حبيب گرداني.
اما در خط مياني که نقطه قوت تراکتورسازي است حضور بازيکنان بزرگي را شاهد هستيم که هر يک مي‌تواند نتيجه يک بازي را تعيين کند. حضور علي کريمي، مهدي کياني، مهدي کريميان، ميثم بائو، محمد ابراهيمي و چند بازيکن جوان ديگر مي‌توانند تن هر حريفي را به لرزه دربياورند. اگر علي کريمي روي فرم باشد روي بازيسازي اين بازيکن فرصت‌هاي طلايي مي‌‌تواند نصيب مهاجمان تراکتورسازي شود.
***
اما در خط حمله تراکتور با حضور انصاري‌فرد جنس تراکتور جور شد و خط آتش تراکتور توانست به وضعيت خود تا حدود زيادي سر و سامان بدهد. انصاري‌فرد مي‌تواند بسيار اميدوار باشد که با حضور بازيکنان بزرگي در خط مياني تراکتور حضور خود در تيم‌ملي را هم تضمين کند. البته همه اينها منوط به صرف فعل خواستن است. خط حمله تراکتور هم با حضور سعيد دقيقي، جواد کاظميان، مسعود ابراهيم‌زاده و محسن دلير بسيار غني است البته مي‌توان پيش‌بيني کرد جلالي زوج دقيقي و انصاري‌فرد در نوک خط حمله را به ساير زوج‌ها ترجيح دهد. در اين ميان کاظميان هم مي‌تواند نقش ويژه‌اي در ترکيب تيم داشته باشد. از سوي ديگر تراکتور تا بدينجاي کار به نظر مي‌رسد با دو بازيکن خارجي هم به توافق رسيده که يکي در خط حمله و ديگري در خط مياني مي‌توانند بازي کنند. گيلسون برزيلي که فصل قبل هم در تراکتور حضور داشت و مارکو صربستاني که هواداران از اين بازيکن اگر با تراکتورسازي ثبت قرارداد کند خيلي خواهند شنيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها