کد خبر: ۱۴۹۳۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۶ تير ۱۳۹۲
رئیس جمهور منتخب ایران در پاسخ به تهدید اخیر نتانیاهو اظهار داشت این‌گونه تهدیدات موجب "خنده" من می‌شود و صهیونیست‌ها عددی نیستند که بخواهند ما را تهدید کنند.
598 به نقل از مشرق؛ دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب در واکنش به تهدیدات اخیر نخست‌وزیر جنگ‌طلب رژیم صهیونیستی گفته است «این‌ هشدارها تنها موجب "خنده" من می‌شود».

شبکه العربیه به نقل از رسانه‌های داخلی گزارش داد رئیس جمهور منتخب ایران در دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسخ به تهدید نتانیاهو اظهار داشت: «وقتی کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل می‌گویند تمام گزینه‌ها روی میز است و وقتی یک کشور مفلوک در منطقه اسرائیل - چنین تهدیدی می‌کند، تنها موجب خنده شما می‌شود. صهیونیست‌ها عددی نیستند که ما را تهدید کنند. هشدار جدی ایران مبنی بر پاسخ به حمله احتمالی اسرائیل، این رژیم را از چنین اشتباهی باز داشته است.»

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پیش اعلام کرد قرار است از "باراک اوباما" رئیس جمهور امریکا، درخواست تجدید نظر در مورد برخورد نظامی را به همراهی این کشور داشته باشد که در صورت عدم موافقت، اسرائیل به تنهایی دست به اقدام بزند.

ادعای رژیم صهیونیستی برای حمله این مسئله است که در صورتی که تا قبل از زمستان علیه تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردی نشود، بعد از آن به دلیل پیشرفت سریع این برنامه، عملا امکان هر نوع برخورد نظامی از بین خواهدرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۲
۹
۰
دمت گرم روحانی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها