کد خبر: ۲۳۶۲۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
در بیت آیت‌الله فاضل لنكرانی
یکی از جوانان کلیمی با حضور در بیت مرجع فقید آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) با ادای شهادتین به مذهب حقه شیعه گروید.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این جوان کلیمی با حضور در بیت آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره)، در دیدار با رییس مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع)، بر یگانگی خدا، رسالت پیامبر اسلام(ص)‌و ولایت حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) شهادت داد.
 
حجت‌السلام والمسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی، مظاهر عبادی اسلام را دلیل گرویدن این ایرانی کلیمی به اسلام دانسته و گفت: آنچه موجب شد که این جوان کلیمی به مکتب تشیع روی آورد، مظاهر عبادی دین اسلام و آموزه‌های غنی آن بود.
 
وی با بیان این که جامعیت اسلام در هیچ دین و مکتبی وجود ندارد،‌ افزود:‌ اگر این گونه فرض کنیم که تورات تحریف شده نیست، باز هم مطالبی که در این کتاب وجود دارد، قابل مقایسه با آموزه‌ها وتعالیم قرآن وبرنامه‌ای که برای زندگی انسان در آن وجود ندارد،‌ نیست.
 
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) ادامه داد:‌ از جمله مسائلی که قرآن توجه زیادی به آن دارد، مسئله معاد است که مبحثی اعتقادی، تربیتی و مهم برای شخص و اجتماع می‌باشد؛ به گونه‌ای که اگر فرد و جامعه نسبت به حیات پس از مرگ و پاسخگویی آنها در برابر اعمال خود در این دنیا ایما داشته باشند، بسیاری از مشکلات برطرف می‌‌شود.
 
وی با اشاره به وجود بیش از 2 هزار آیه درباره معاد در قرآن، در گفتگو با مركز خبر حوزه، خاطرنشان کرد: هر انسان از خود می‌پرسد که بعد از این دنیا، به کجا می‌رود که اسلام بهترین، کامل‌ترین ودقیق‌ترین را ارائه نموده است و سرای بعد از مرگ را برای انسان مجسم ساخته است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی با بیان این که عبادات و ارتباط دوستان این فرد با خداوند، تأثیر بسزایی در مسلمان شدن او داشت، خاطرنشان ساخت:‌ عبادت وارتباط با خدا، نیازی در ذات انسان‌ها است که همین عامل موجب اسلام آوردن او شد.
 
وی در پایان با تأکید بر این که مکتب اهل‌بیت(ع) می‌تواند تمامی نیازهای انسان را پاسخ دهد، اظهار داشت: روز به روز بر حقانیت شیعه و کارآیی این مذهب در جهان که می‌تواند نیازها را پاسخ دهد، بیشتر برای مردم ثابت می‌شود و توجه جهانی به این مکتب را افزایش داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها