يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۹۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۳
شاخص کل بورس طی ۲ روز معاملاتی این هفته با پیش‌روی ۱۲۱۶ واحدی به روند صعودی خود ادامه داد و ارزش معاملات هم به شکل قابل توجهی با روند رو به افزایش به ۶۰۰ میلیارد تومان نزدیک شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازار خبر ؛ شاخص کل بورس در پایان معاملات دومین روز کاری هفته با افزایش 340 واحدی به رقم 75 هزار و 368 واحد رسید که با محاسبه روز گذشته جهش 1216 واحدی را تجربه می‌کند.
 
بر اساس این گزارش، گروه بانکی در صدر تقاضای بازار قرار گرفته و صف‌های خرید میلیونی برای این نمادها تشکیل شد؛ شاخص کل هم با تأثیر مثبت بانک ملت، بانک پاسارگاد، بانک صادرات، بانک تجارت، بانک پارسیان، بانک انصار، بانک اقتصاد نوین و بانک کارآفرین افزایش یافت.
 
همچنین امروز گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه معادن و فلزات بیشترین تأثیر منفی را گذاشتند و مانع از پیشروی بیشتر شاخص شدند.
 
همچنین امروز ارزش معاملات بورس تهران با روند خیره‌کننده به نزدیکی 400 میلیارد تومان رسید و در فرابورس هم ارزش معاملات به بیش از 220 میلیارد تومان رقم خورد و در مجموع بیش از 600 میلیارد تومان سهام در بورس تهران و فرابورس مورد معامله قرار گرفت.
 
بر اساس این گزارش، شاخص فرابورس هم با افزایش 3 واحدی به 860 واحد رسید که گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی مارون، ذوب آهن اصفهان و بانک گردشگری بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.
 
در این بازار اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن در قیمت پایانی با کاهش قیمت و در آخرین معاملات با افزایش قیمت در برخی سررسیدها مواجه شد.
 
در این سررسیدها اوراق تسهیلات مهر ماه 93 به 92 هزار و 600 تومان رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها