کد خبر: ۲۷۰۴۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
ازدحام شدید جمعیت در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا، مانع تدفین مرتضی پاشایی شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آنا، حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برای شرکت در مراسم تدفین مرتضی پاشایی خواننده محبوب پاپ به قدری زیاد بوده که برخلاف اعلام قبلی که قرار بود پیش از اذان ظهر مراسم تدفین انجام شود، هنوز مسئولان برگزاری مراسم و تدفین موفق نشده‌اند که پیکر پاشایی را به خاک بسپارند. 

سید جواد هاشمی با حضور در میان طرفداران پاشایی و قسم دادن آنها به امام حسین (ع) و روح مرتضی پاشایی خواست تا کنار رفته و مسیر را برای انتقال پیکر وی به مزار باز کنند، اما با وجود تمام تلاش‌ها شرایط برای برگزاری مراسم برگزار نشد و هاشمی گفت: «با این شرایط نمی‌شود مراسم تدفین را برگزار کرد. بنابراین ما می‌رویم و مراسم را به زمانی دیگر موکول می‌کنیم.» 

پس از ترک محل توسط سیدجواد هاشمی، بلندگوهایی که ترانه‌های پاشایی را از صبح در فضای قطعه هنرمندان پخش می‌کرد نیز خاموش شد، اما مردم همچنان در محل ایستاده و با خواندن ترانه‌های مشهور این خواننده و سردادن شعارهایی مبنی بر ماندنشان تا زمان تدفین در آنجا، خواستار برگزاری مراسم هستند. 

مرتضی پاشایی خواننده پاپ، صبحگاه روز جمعه 23 آبان‌ماه پس از 11 ماه تحمل بیماری در اثر سرطان معده در بیمارستان بهمن تهران درگذشت. وی متولد 1363 بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها