کد خبر: ۲۷۷۲۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
شاخص بورس تهران در بازار امروز رفتارهای متفاوتی از خود نشان داد. ابتدا روند مثبتی در پیش گرفت و تا نیمه 71 هزار واحد بالا رفت، اما نیمه معاملات منفی شد و دوباره در انتهای معاملات با رنگ سبز به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ شاخص بورس امروز رفتارهای متفاوتی از خود نشان داد به طوری که در ابتدای معاملات روند مثبتی در پیش گرفت و تا نیمه 71 هزار واحد پیش رفت، اما در نیمه معاملات با افت زیادی مواجه شد و تا کانال 71 هزار و 336 واحد عقب‌نشینی کرد این روند دوباره دچار تغییر شد و در ساعت حدود 11 روند نزولی بورس دوباره از سر گرفته شد تا اینکه در نهایت شاخص بورس تهران به رشد 5 درصدی رضایت داد.

در بازار امروز شرکت‌های ارتباطات سیار، مپنا، مخابرات، سایپا، گروه بهمن، توسعه صنایع بهشهر، نفت بهران، بانک ملت و ایران تراسفو از شرکت‌های بودند که تاثیر مثبتی روی شاخص بورس گذاشتند اما در مقابل شرکتهای فولاد مبارکه، بانک سینا، پتروشیمی فناوران، سیمان فارس و خوزستان و گل گهر نگذاشتند تا شاخص بیشتر از این میزان رشد کند.

همچنین امروز شرکتهای ایران تراسفو، گروه بهمن و صنایع آذرآب پر اقبال ترین سهم‌های بازار بودند، زیرا که با بیشترین تقاضای خرید مواجه شدند.اما شرکت‌های خودرویی مانند گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سرمایه گذاری رنا و سایپا دیزل همچنان مورد بی توجهی بازار قرار گرفته و بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز حجم معاملات تقریبا متعادل بود به طوری که در مجموع 594 میلیون سهم به ارزش 160 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 322 هزار میلیارد تومان رسید.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها