کد خبر: ۲۸۰۹۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۶ دی ۱۳۹۳
طرح آبرساني به پنج روستاي محروم شهرستان ذرفول توسط بسيج سازندگي اجرا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي، سرهنگ پاسدار عبدالامير محتشمي راد در ابن باره گفت: فاز نخست پروژه آبرساني به 13 روستاي مناطق محروم بخش هاي شهيون و سردشت و دهستان هاي احمد فداله نيز توسط بسيج سازندگي دزفول همزمان با اربعين حسيني آغاز شد.

وي در ادامه افزود: در روستاهاي محروم شهرستان دزفول به دليل صعب العبور بودن، پراكندگي و فقدان جاده مناسب كارهاي زيرساختي و خدماتي كمي انجام شده است، به گونه اي كه ساكنان برخي روستاها براي تأمين آب آشاميدني از چشمه هاي منطقه، ناچار به طي چندين كيلومتر مسير با پاي پياده هستند.

همچنين رئيس اداره آب و فاضلاب روستايي شهرستان دزفول فاصله برخي از اين روستاها تا دزفول را بيش از هفت ساعت با ماشين در مناطق كوهستاني و صعب العبور اعلام كرد و گفت: در حالي كه شهر دزفول بيشتر از 150 متر از سطح دريا ارتفاع ندارد، منطقه سالندكوه اين شهرستان 2560 متر از سطح دريا ارتفاع دارد و جزء مناطق صعب العبوري است كه تاكنون به اين منطقه آبرساني نشده است.

محمدرضا رحمتي يادآور شد: اين پروژ شامل بهسازي چشمه ها، اجراي خط انتقال و نصب مخزن ذخيره آب است كه در آن 13 مخز آب با ظرفيت هاي مختلف از 5 تا 10 هزار ليتر متناسب با جمعيت منطقه نصب مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها