کد خبر: ۲۸۲۴۳۵
زمان انتشار: ۰۱:۱۹     ۱۱ دی ۱۳۹۳
با وجود دو هفته از استعفای مهدی پاشازاده هنوز سرمربی تیم شهرداری تبریز مشخص نشده و خداداد عزیزی حماسه‌ساز ملبورن به کاندیداهای سرمربی شهرداری اضافه شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از استعفای پاشازاده از هدایت تیم شهرداری تبریز، هیئت‌مدیره باشگاه شهرداری تبریز چندین جلسه برگزار کرد و در نهایت قرار شد با توجه به تعطیلی رقابت‌ها در انتخاب سرمربی تعجیل نشده و با دقت و بررسی تمام زوایا حکم هدایت این تیم برای گزینه احتمالی صادر شود.

گزینه‌های بومی هدایت تیم شهرداری تبریز احد شیخ‌لاری، سیروس دین محمدی، کاظم محمودی و  ستار همدانی بودند که تنها شیخ‌لاری در بین این افراد شانس هدایت تیم شهرداری را دارد.

در بین غیربومی‌ها نیز فرهاد کاظمی، هادی برگی‌زر، محمد مایلی‌کهن، پرویز مظلومی از جمع گزینه‌های هدایت تیم شهرداری تبریز خارج شده و تنها حمید استیلی و خداداد عزیزی دو هم‌بازی تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه باقی مانده‌اند.

شنیده می‌شود خداداد عزیزی برای مذاکره به مسئولان باشگاه شهرداری تبریز راهی تبریز شده است. به نظر می‌رسد که تا آغاز هفته جدید سرمربی قطعی تیم شهرداری تبریز معرفی شده و از شنبه تمرینات تیم زیر نظر وی برگزار شود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز با 10 امتیاز در پایان دور رفت در مکان دهم جدول بین دوازدهم تیم قرار گرفت.

شهرداری تبریز در نیم فصل اول نتوانست چهره تیم مدعی را گرفته و تنها به دو پیروزی برابر نفت آبادان و اتکای گلستان به دست آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها