کد خبر: ۲۸۲۹۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۳ دی ۱۳۹۳
مسئول بسيج سازندگي خراسان جنوبي بيان كرد: بيش از يك هزار پروژه كوچك و زودبازده در روستاهاي خراسان جنوبي انجام شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي، محمد زهرايي، مسئول بسيج سازندگي خراسان جنوبي در جلسه ستاد پشتيباني طرح هجرت 3 كه با اشاره به عمده مأموريت هاي بسيج سازندگي گفت: بسيج سازندگي با تأكيد مقام معظم رهبري راه اندازي شد و توانست با انجام خدمات ارزنده در حوزه محروميت زدايي و نفوذ به اجراي پروژه هاي عمراني كمك كار بزرگي براي دستگاه هاي اجرايي باشد.

وي بيان كرد: اختتاميه طرح هاي هجرت ماحصل تفكر بسيجي و اميدواري به فعاليت هاي گسترده بسيج در حوزه طرح هاي هجرت 3 و اردوهاي جهادي است كه خوشبختانه در حال حاضر اردوهاي جهادي فراگير شده و در تمامي اقشار و اداره هاي استان به دنبال بهره گيري از گروه هاي جهادي با هدف رفع محروميت زدايي هستند.

مسئول بسيج سازندگي خراسان جنوبي ادامه داد: مرحله دوم كاري اردوهاي جهادي ورود به پروژه هاي كوچك، زودبازده و عام المنفعه براي مردم و به ويژه روستائيان است تا طعم خدمت بسيج را بچشند.

زهرايي اظهار كرد: بسيج سازندگي پشتيباني بزرگ شبكه عظيم بسيج ،توان فني و كادر مهندسي مجربي را براي اجراي پروژه هاي كلان كشوري دارد، بنابراين مأموريت خود را بر اجراي پروژه هاي كوچك و مفيد بنا نهاده و خوشبختانه بيش از يك هزار پروژه كوچك و زودبازده در روستاها انجام شده است كه با نظرسنجي كه از ذي نفعان صورت گرفته رضايت خوبي داشته اند.
وي با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتي يادآور شد: بسيج سازندگي در راستاي تحقق فرامين مقام معظم رهبري در اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي وارد عمل شده و قرارگاه جهاد اقتصادي شكل گرفت كه در اين قرارگاه حوزه هاي مختلف آموزش عمومي، تخصصي، ارائه تسهيلات و نظارت بر پروژه ها مدنظر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها