کد خبر: ۲۸۶۰۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
مجید انتظامی در حال نهایی کردن موسیقی فیلم مستند «کربلا، جغرافیای یک تاریخ» به کارگردانی داریوش یاری است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، داریوش یاری کارگردان فیلم «کربلا، جغرافیای یک تاریخ» درباره روند آماده‌سازی این مستند برای نمایش در بخش «سینما حقیقت» سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: مجید انتظامی که ساخت موسیقی فیلم مستند «کربلا، جغرافیای یک تاریخ» را به عهده دارد در حال حاضر آخرین مراحل ساخت موسیقی را انجام می دهد.

وی افزود: همچنین همه قسمت های نریشن خوانی با صدای شهاب حسینی و دوبلاژ صدای شخصیت‌های فیلم با صدای منوچهر اسماعیلی، ایرج رضایی و فرهاد اصلانی به پایان رسیده است. همچنین آرش قاسمی آخرین مراحل صداگذاری را انجام می دهد.

یاری تصریح کرد: از سوی دیگر من هم مشغول آماده سازی پوستر و تیرز برای نمایش در سالن های نمایش دهنده این فیلم مستند در فجر هستم.

این مستندساز به همراهی بازیگران جوان مستند «کربلا، جغرافیای یک تاریخ» اشاره کرد و گفت: در این مستند بازیگر حرفه‌ای و شناخته شده به آن معنا نداریم و تعدادی از جوانان که در عرصه نمایش فعالیت دارند، من را همراهی کردند. درواقع سعی کردم بازیگرانی که برای این فیلم انتخاب می‌کنم با نقش ها همخوانی داشته باشند.

کارگردان مستند «اهل ایمان» درباره داستان این مستند عنوان کرد: «کربلا، جغرافیای یک تاریخ» درباره حرکت حضرت سید الشهدا(ع) از مکه تا کربلا است و وقایع این سفر در این مستند به تصویر کشیده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها