کد خبر: ۲۸۶۷۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۷ دی ۱۳۹۳
شبکه CNN به عنوان پیشتاز رسانه هایی که مالکان صهیونیست دارند، پروژه ترساندن اروپایی ها از "مسلمانان"! را با جدیت ادامه می دهد و امروز، با پخش صدا و تصویر یک تروریست فرانسوی، به آلمانی ها و سوئیسی ها نیز هشدار داد که داعش به سراغ آنها هم خواهد آمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، شبکه تلویزیونی سی ان ان با پخش یک نوار ویدئویی ادعا کرد، گروه داعش با انتشار این تصاویر قصد عملیات در اروپا و آمریکا را دارد.  داعش در این نوار هشدار داده است که حملات بیشتری در اروپا و ایالات متحده انجام خواهد داد.

در این نوار ویدئویی، فردی که از اعضای داعش است و به زبان فرانسوی صحبت می کند به صورت خاص از تهدید به عملیات تروریستی در فرانسه و بلژیک و سوئیس و آلمان صحبت می کند.

این شبکه  که عملا تبدیل به تریبون گروه های تکفیری شده ، به منظور ترساندن اروپائیان از داعش و ایجاد همگرایی میان آنان برای  تشکیل یک جبهه متحد نظامی، از تصاویر آرشیوی استفاده می کند که چندین ماه قبل از حمله به ساختمان نشریه شارلی ابدو منتشر شده اند. با این وجود، شبکه ها و رسانه هایی که گزارش سی ان ان را بازتاب می دهند، به مخاطب القا می کنند که تهدیدها جدید است و داعش، وعده تکرار حمله در شهرهای دیگر اروپا را داده است.

شبکه امریکایی cnn دو روز پیش نیز سخنان مک کین، سناتور جنگ طلب امریکایی را پخش کرد که در آن می گفت: وقتی ابوبکر بغدادی هنگام خروج از زندان ابوغریب به سربازان ما گفت "شما را در امریکا خواهم دید" شوخی نمی کرد. او بزرگترین و قویترین گروه تروریستی تاریخ را بوجود آورده که از بسیاری از کشورهای رسمی جهان قوی تر است. آنها نشان داده اند که وقتی تهدید می کنند، عمل هم می کنند و من به تمام مردم اروپا هشدار می دهم که آنچه در پاریس رخ داد، بزودی در سایر شهرهای اروپایی مانند برلین، استکهلم، پراگ، آمستردام و .. رخ خواهد داد و چه بسا خونبار تر خواهد بود!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها