کد خبر: ۳۱۹۲۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
بارسلونا با برتری برابر یوونتوس ایتالیا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، دیدار تیم‌های یوونتوس و بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه المپیک برلین آغاز شد ودر پایان بارسلونا  با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد و سه گانه خود را تکمیل کند.

هافیک کروات بارسا این گل را روی حرکت و نفوذ نیمار و در ادامه پاس طلایی اینیستا به زیبایی در دقیقه ۴ وارد دروازه بوفون کرد.

موراتا در دقیقه 55 دروازه بارسا را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند اما در دقیقه 68  سوارز موفق شد روی ریباند و پس از دفع توپ ناقص بوفون روی ضربه لیونل مسی گلزنی کند.

در دقیقه 90+5 نیمار با زدن یک گل دیگر موفق شد تیمش را با نتیجه 3 بر یک به رختکن بفرستد تا کاتالان‌ها جشن باشکوهی داشته باشند.

 

در شبی که کاتالان‌ها موفق به کسب پنجمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا شدند،‌ژاوی هرناندس، کاپیتان 35 ساله آنها نیز که در دقیقه 78 به جای آندرس اینیستا به میدان رفت یکصدوپنجاهمین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا و آخرین بازی‌اش را برای بارسا انجام داد تا اولین بازیکنی باشد که این تعداد بازی را در مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان به ثبت رسانده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها