يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۳۷۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه نگاه جامعه به قلم و تحلیل های آگاهانه خبرنگاران است، گفت: نقش اصحاب رسانه در ایجاد جامعه ای پر نشاط و خوش بین به آینده انکار ناپذیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدکامل تقوی نژاد که به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه سخن می گفت ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: توسعه و اثر بخشی رسانه ها در کنار سایر قوا، نشان از جایگاه والا و بلند مرتبه اصحاب رسانه در کشور دارد.
وی خبرنگاری را شغل پرمخاطره و پر خطر خواند و افزود: جایگاه و منزلت این قشر زحمتکش با شهادت صارمی در جامعه مشخص تر و بارزتر شد.
مدیرعامل بانک سپه درخصوص اهمیت حضور اصحاب رسانه در آگاهی بخشی جامعه، تصریح کرد: اطلاع رسانی دارای آثار و تبعات گرانبها در عین حال پر خطر است به همین خاطر همه فعالان در این عرصه باید در انجام وظیفه و رسالت اجتماعی خود احساس مسئولیت کنند.
رییس هیأت مدیره بانک سپه تقویت ارزشهای اخلاقی و اجتماعی را یکی از رسالت های خبرنگاران خواند و گفت: راستگویی، امانتداری و وفای به عهد از جمله مواردی است که باید سرلوحه رفتارجامعه قرار گیرد. خبرنگاران باید ضمن شناخت خبر، واقعیت را با شفافیت و بدون تعصب  منعکس کنند.
تقوی نژاد درخصوص جایگاه خبرنگاران در تحلیل دقیق و کارشناسانه مسائل مختلف جامعه، اظهار داشت: اگر خبرنگاران مسائل گوناگون جامعه از جمله مسائل اقتصادی را مبتنی بر دانش و بر پایه اصول کارشناسی تحلیل کنند به ارتقاء آگاهی و سطح بینش آحاد مردم و اصلاح امور کمک خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: همه ما باید برای ایجاد یک جامعه پرنشاط و خوش بین به آینده تلاش کرده و یاس و ناامیدی را از جوانان دور کنیم در این زمینه اصحاب رسانه نقش انکار ناپذیری دارند.
مدیرعامل بانک سپه افزود: خبرنگاران همان گونه که در کشف خبر کوشا عمل می کنند باید واقعیت ها را شجاعانه و بی طرفانه بیان کنند.
تقوی نژاد درخصوص با اهمیت تر شدن نقش رسانه ها در دوره گذار پس از تحریم، خاطر نشان کرد: توافق اخیر هسته ای در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه نظام بانکی تاثیر زیادی خواهد داشت به همین خاطر همه فعالان در اقتصاد و وسایل ارتباط جمعی ضمن شناخت شرایط جدید، باید زمینه استفاده بهینه از موقعیت جدید را مهیا کنند.
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر رعایت انصاف در انعکاس فعالیت نظام بانکی، تصریح کرد:نظام بانکی کشور همانند سایر بخشهای اقتصادی دارای نقاط ضعف و قوت است متاسفانه در حال حاضر به ضعف های سیستم بانکی بیش از نقاط قوت آن پرداخته می شود.
تقوی نژاد در عین حال، بیان ضعف های نظام بانکی را برای ایمن سازی آن ضروری دانست و خاطر نشان کرد: تعمیم نارسایی های کوچک در برخی بانک ها به کل نظام بانکی و همچنین مرتبط دانستن کلیه مشکلات جامعه با عملکرد نامطلوب بانکها یک تحلیل نادرست است.
وی از اصحاب رسانه خواست تا به همان اندازه که با اعلام ضعف ها از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کرده و مواظب سلامت نظام بانکی هستند، خدمات رسانی و نقش آفرینی آنها را هم در توسعه کشور اطلاع رسانی کنند.
مدیرعامل بانک سپه با تأکید بر نقش و اهمیت نظام بانکی در بخشهای مختلف اقتصادی کشور، یادآور شد: بانک سپه با بیش 90 سال سابقه همواره به صورت پویا در مقاطع مختلف در خدمت توسعه و رونق اقتصادی کشور بوده و در دو سال اخیر دستاوردهای بزرگی داشته است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها