يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۳۷۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه  به  598 به نقل از بانک سپه:مشاور مدیرعامل و  رئیس اداره کل روابط عمومی  بانک سپه با بیان اینکه نباید تنها یک روز را بنام خبرنگار دانست بلکه همه ایام سال متعلق به مجاهدت و تلاش خبرنگاران است گفت: بانک سپه بزرگترین سرمایه خود که اعتماد مردم است را مرهون تلاشهای صادقانه و مجاهدت فعالان رسانه ای در انعکاس درست و واقعی این تلاشها می داند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سید علی جلالی نظری در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهارداشت: هرچند با تأخیر اما روز خبرنگار که به پاس رشادتها و مجاهدت همسنگران شهیدی همچون صارمی نامگذاری شده را به همه فعالان عرصه رسانه ای کشور تبریک می گوییم.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: بدون شک نقش و جایگاه شما به عنوان پیامبران آگاهی بخش جامعه بر هیچ انسان فرهیخته و منصفی پوشیده نیست.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه و مشاور مدیرعامل بانک افزود: تلاش شما در آگاهی بخشی و مهمتر از آن ممارست و مراقبت تان در اطلاع رسانی صحیح و به دور از حب و بغض به واقع مجاهدتی است ستودنی. مجاهدتی که با هیچ معیار و ملاک مادی و غیرمادی قابل قیاس نیست.
وی با ارج نهادن به این تلاشها گفت: همچون گذشته خود رادر کنار شما می دانیم و با تأکید بر تداوم همکاریهای دوسویه به این همکاری افتخار می کنیم.
مشاور مدیرعامل گفت: امیدوار به ادامه هرچه بهتر و بیشتر این همکاری هستیم و خود را برای انجام وظیفه در این خصوص آماده کرده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها