کد خبر: ۳۴۵۶۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۵ مهر ۱۳۹۴
حسین قدیانی در ستون یادداشت روزنامه وطن امروز نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت.

به گزارش پایگاه 598، حسین قدیانی در ستون یادداشت روزنامه وطن امروز در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت:

 

جناب آقای روحانی
با سلام و احترام
از بعد استقرار دولت اعتدال، حضرتعالی مدام علیه منتقدان دولت بویژه منتقدان سیاست خارجه دولت اتهام «کاسب تحریم» را استفاده کرده، مع‌الاسف همچنان استفاده می‌کنید. این در حالی است که ناظر بر توهین‌آمیز بودن اصطلاح «کاسب تحریم» ایضا جایگاه مهم و ملی سمت ریاست‌جمهوری، گمان همگان بر این بود که شما بعد از یکی‌ـ دو بار استفاده از این اصطلاح، دیگر زیبنده جایگاه رئیس‌جمهور نمی‌دانستید که باز هم منتقدان خیرخواه خود را حواله به این اتهام دهید. در آخرین نمونه، و در اجتماع مردم ساری، شاهد بودیم که بازهم اصطلاح «کاسب تحریم» بر زبان شما و علیه جماعت منتقد جاری شد، گویی این اصطلاح برای حضرتعالی به یک «گره ذهنی» تبدیل شده. از ورای همین زاویه، پیشنهادی کاملا عملیاتی ارائه می‌شود بلکه رئیس‌ محترم قوه مجریه با رهایی از این گره ذهنی و در شرایطی که الحمدلله برجام هم در مجلس به تصویب رسیده، بی هیچ بهانه‌ای، به امور بدیهی و وظایف طبیعی دولت بپردازد و رفتار و گفتار خود را به طریق اولی منطبق با سوگند خورده شده در ابتدای کار کند.

 

و اما پیشنهاد! پیشنهاد آن است که حضرتعالی جهت باز شدن گره فوق‌الذکر، به هر نحو که صلاح می‌دانید مرجعی معین کنید برای رسیدگی به اموال و دارایی‌های این 2 گروه.

 


گروه الف- همه افرادی که در دولت شما از اصطلاح «کاسب تحریم» علیه منتقدان بهره جستند. من‌جمله بعضی وزرا و معاونان حضرتعالی، بعضی عناصر نزدیک به شما در خارج از دولت مثل آقای رفسنجانی و اطرافیان، نیز بعضی صاحبان رسانه که جملگی به تأسی از حضرتعالی، هر از چند گاه عنوان «کاسب تحریم» را علیه منتقدان به کار می‌گیرند.

 


گروه ب- چهره‌های منتقد دولت.
همینجا اعلام می‌کنیم کم و کیف این رسیدگی و نیز مرجع رسیدگی‌کننده، به صلاحدید حضرتعالی باشد و شما در این انتخاب، کاملا مبسوط‌الید باشید. واضح و مبرهن است که عدم پاسخگویی به این پیشنهاد، چه نتیجه‌ای را در اذهان عمومی و افکار آحاد ملت در پی خواهد داشت.

 


والسلام علیکم
حسین قدیانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها