کد خبر: ۳۴۶۱۵۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با حضور معاون سیاسی وزیر کشور معارفه و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه 598، احد جمالی در جلسه شورای اداری استان قم که عصر دوشنبه در تالار معصومیه قم برگزار شد، از سوی وزیر کشور به معاون سیاسی امنیتی استاندار قم معرفی شد.

وی در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه قم به تمام معنی، استان ویژه‌ای است، افزود: معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم مأموریت بسیار سنگین، خطیر و ظریفی است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه بنده به انقلاب و اسلام اعتقاد راسخ دارم و معتقدم که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و نشأت گرفته از منبع وحی است، افزود: مفسر انقلاب اسلامی امام راحل بود و تداوم این انقلاب نیز با حرکت فرهنگی میسر است.

گفتمان غالب ما تعامل عقلانی و منطقی است

جمالی تصریح کرد: اعتقاد راسخ دارم که گفتمان غالب ما تعامل عقلانی و منطقی است و مسئولیتی که بر عهده گرفتم به لحاظ ویژگی‌های سیاسی و فکری قم حرف اول را می‌زند و تأثیرگذاری‌هایی بر کل کشور دارد.

وی بیان داشت: معتقدم یک فرد و یا مجموعه استانداری به تنهایی قادر نخواهد بود این مسئولیت را با موفقیت سپری کند و حرکت در این عرصه باید به صورت سیستمی باشد و از همه مسئولان استان انتظار یاری داریم.

از سیاسی کاری تنفر دارم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، با بیان اینکه بنده کار سیاسی در نظام اسلامی را کاری مقدس می‌دانم، افزود: در عین حال به شدت با سیاسی کاری مخالفم و از آن تنفر دارم.

وی ادامه داد: درب اتاقم به روی کلیه تفکرات سیاسی که درچارچوب قانون حرکت می‌کنند باز است.

جمالی، فرصت خدمت در نظام اسلامی را امتحان الهی برشمرد و افزود: آغاز فعالیتم در این جایگاه که همزمان با سالگرد پنجمین سال سفر رهبر معظم انقلاب به قم شده است را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم از رهروان صدیق و حقیقی ولایت باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها