کد خبر: ۳۴۸۰۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۹ آبان ۱۳۹۴
کلنا عباسک یا زینب(س)
همسر مهربان و عزیزم، ای دل آرام هستی من، ای زیباترین ترانه زندگی من، ای نازنین، از شما خواهش می کنم که باقی عمر گران را به تحصیل علم و ادامه ی زیبای زندگی بپردازی. (من از شما راضی هستم)، زیبای من خدا نگهدارت باد.

به گزارش پایگاه 598، شهید امین کریمی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) بود که در عملیات محرم و در مبارزه با تروریست های تکفیری و مدافعان اسلام آمریکایی خون پاکش در راه جهاد فی سبیل الله به زمین ریخت و جاودانه شد.

ای کاش این شهدا که به روایت قلم سید مرتضی آوینی بر کرانه ازلی و ابدی وجود نشسته اند دستی برآرند و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز آزاد کنند و دعا کنند برای همه کسانی که در ریسمان دلبستگی ها و وابستگی های دنیایی اسیرند.

آنچه خواهید دید تصویر وصیت نامه این شهید عزیز است.

بعد از فوت بنده تمامی دارایی و اموال من در اختیار همسر مهربانم قرار گیرد و ایشان بنابر اختیار و صلاح دید خود عمل نماید.

و در آخر،

از تمامی کسانی که نسبت به بنده حقیر لطف کرده‌اند، خواهر، برادر عزیزم حلالیت می‌طلبم و خواهش می کنم که خود را اسیر غم نکنند. لطف و تقدیر خداوند چنین بود.

همسر مهربان و عزیزم، ای دل آرام هستی من، ای زیباترین ترانه زندگی من، ای نازنین، از شما خواهش می کنم که باقی عمر گران را به تحصیل علم و ادامه ی زیبای زندگی بپردازی. (من از شما راضی هستم)، زیبای من خدا نگهدارت باد

بنده حقیر

امین کریمی چبنلو

94/6/16



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سعید ش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
خداوند رحمتش کنه و با اولیائ طاهرین محشور بشه. اما باید توجه داشت که مسلمان برای بعد از مرگش نمیتونه نسبت به کل اموال و دارایی هاش وصیت کنه. (مثلا نمیتونه بگه تمام اموال من مال فلانی...) بلکه فقط در ثلث اموالش میتونه وصیت کنه. مگه اینکه باقی ورثه رضایت داشته باشند که اون بحث جدائیه.
خواستم حکم شرعی رو گفته باشم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها