کد خبر: ۳۵۶۲۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۲ دی ۱۳۹۴
رئیس سابق بسیج سازندگی بر توجه به توئطه نفوذ دشمن به‌ویژه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: مردم با بصیرت مانعِ هر نوع نفوذ در ارکان نظام اسلامی به‌ویژه در حوزه قانون‌گذاری می‌شوند.
به گزارش پایگاه 598، ثبت‌نام از داوطلبان حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه امسال آغاز شد و تا چهارم دی ماه ادامه دارد.

ابراهیم عزیزی، رئیس پیشین بسیج سازندگی کشور، در دقایق پایانی چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان در ستاد انتخابات شهرستان شیراز حضور یافت و در گفت‌و‌گو با  تسنیم هدفش از حضور در انتخابات مجلس را تشریح کرد که در ذیل می‌آید:

تسنیم: هدف شما از حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چیست؟

عزیزی: نظام اسلامی ما باید روز به روز بر قدرت و کارآمدی خود بیفزاید و باید از تمام ظرفیت‌های کشور برای رشد، توسعه، پیشرفت و بالندگی کشور استفاده شود.

مجلس از جمله ظرفیت‌های مهمی است که می‌تواند در رشد و بالندگی ایران  نقش بسیار مهمی ایفا کند، به‌طور حتم وقتی پیشرفت و بالندگی کشور مدنظر قرار گیرد و شکوفایی کشور در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها دنبال شود باید قوه قانون‌گذاری کشور روز به روز خود را کارآمدتر نشان دهد.

از این جهت است که یک ملت خوب باید یک مجلس خوب داشته باشد و یک ملت خوب باید یک نماینده خوب داشته باشد و یک نماینده خوب باید دارای شاخصه‌هایی باشد که رهبر  انقلاب و نظام اسلامی این شاخصه‌ها را برای او برشمرده است.

از این منظر من اعتقادم این است که هم مجلس جایگاه مهمی دارد و هم افرادی که در این عرصه ورود می‌کنند حتماً باید دارای شاخصه‌ها و ویژگی‌های یک مجلس خوب و کارآمد باشند.

به طور حتم تحقق مجلس کارآمد هم در گرو ورود افراد برای ثبت‌نام در این عرصه و داوطلب شدن و در معرض انتخاب مردم قرار گرفتن است و هم انتخاب خوب مردم، همان انتخابی که مردم همراه با آگاهی، شناخت، رشد و بصیرت همواره از خود بروز می‌دهند.

اگر این حضور در صحنه توسط داوطلبان وجود داشته باشد، شناخت خوب هم از طریق مردم صورت گیرد و انتخاب آگاهانه‌ای هم انجام شود تمام اینها به شکل گرفتن یک مجلس موفق، کارآمد و اثرگذار در تحولات داخلی و بین‌المللی منجر می‌شود.

تسنیم: نظر خودتان را درباره نفوذ دشمن و اهدافی که در این راستا دنبال می‌کند بیان کنید، چه اقداماتی باید در مقابله با این برنامه دشمن صورت گیرد؟

عزیزی: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز یکی از تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی پروژه نفوذ است و باید این هدف دشمن مورد توجه قرار گیرد، به ویژه نفوذ جریانی.

جریان‌هایی که دل در گرو ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و ملت رشید ایران ندارند، نمی‌توانند برای این ملت اثرگذار باشند و نمی‌توانند منشأ خدمت و پیشرفت باشند بلکه شاید چوبی باشند در چرخ حرکت و تلاش قدرتمندی که سال‌هاست نظام مقدس اسلامی ایران آغاز کرده است.

باید با بصیرتی که مردم خوب ما از خودشان بروز می‌دهند مانع هر نوع نفوذی در ارکان نظام اسلامی به ویژه در حوزه قانون‌گذاری شوند.

تسنیم: به نظر شما نمایندگان مردم استان فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید چه مواردی را در اولویت قرار دهند؟

عزیزی: نمایندگان استان فارس نیازمند وحدت و همدلی هستند، متأسفانه در بین نمایندگان استان کمتر عنصر انسجام، وحدت و همدلی مشاهده می‌شود، نمایندگان مردم استان فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید این موضوع مهم را مورد توجه جدی قرار دهند.

نگاه کلان به استان و مشکلات آن و پرهیز از کارهای خرد و سطحی دیگر نکته‌ای است که باید از سوی نمایندگان مردم استان فارس مورد توجه قرار گیرد، اگر نمایندگان مردم فارس به مسائل در حوزه‌های مختلف نگاه کلان داشته باشند، طرح‌های کلان را وارد حوزه قانونگذاری کنند و وحدت و انسجام را به عنوان یک عنصر تعیین‌کننده مدنظر قرار دهند استان فارس به ویژه شهر شیراز در مدت زمان کوتاهی تمامی راه‌های نرفته را به خوبی طی می‌کند و نتایج خوبی حاصل می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها