أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۶۴۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۰۴ دی ۱۳۹۴
مراسم تشییع شهید محسن فرامرزی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در حلب سوریه به شهادت رسید با حضور آیت‌الله امامی کاشانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، مراسم تشییع محسن فرامرزی که 2 روز پیش در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در حلب سوریه به شهادت رسید، صبح امروز با حضور امام جمعه موقت تهران برگزار شد.


آیت الله امامی کاشانی در این مراسم در حالی که با آوردن نام این شهید فرامرزی اشک میریخت گفت: این شهیدان داعش را به عقب راندند و خواب آمریکا و اسراییل را برای تشکیل دولت داعش پراندند.

ایشان همچنین به خبرنگار فارس گفت: محسن فرامرزی یک سرباز با اخلاص، باتدبیر و مدیریت بالا برای اسلام بود. من جوانی با این ادب و اخلاق و معلومات و شجاعت ندیده بودم. این شهید در تمام امور حالت فداکاری داشت.

گفتنی است محسن فرامرزی از محافظین آیت‌الله امامی کاشانی بود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
۰
۰
شادی روحش صلوات...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها