کد خبر: ۳۶۲۶۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
بانک آینده در راستای توسعه و نهادینه ساختن فرهنگ ارزش‌‌آفرینی و بهره‌برداری از مشارکت مؤثر مشتریان، «سامانه نظام ایده‌پردازی» را طرح‌‌ریزی و عملیاتی نموده است.
به گزارش پایگاه 598، این نظام با در نظر گرفتن اصل "برای انجام هر کاری، همیشه یک راه بهتر وجود دارد"، سرمایه‌‌های فکری را به‌سوی خلق محیطی پویا و در تعامل با دیگر ذی‌نفعان بانک و مشتریان، هدایت می‌‌نماید.

 

در مرحله اوّل راه‌‌اندازی«سامانه نظام ایده‌‌پردازی»، همکاران بانک قادر به ثبت و ارسال ایده‌‌ها و پیشنهادهای ارزشمند خود بودند و اکنون در مرحله دوّم، «سامانه نظام ایده‌‌پردازی» افتخار خدمت‌‌رسانی بیش‌تر از طریق دریافت ایده‌‌ها و پیشنهادهای مشتریان محترم و آحاد مردم به‌منظور مشارکت در بهبود هر چه بهتر و برابر انتظارات و نیازشان را از طریق تارگاه بانک آینده، به‌نشانی: https://suggestion.ba24.ir را داریم.

 

در بانک آینده، دریافت نظرات، ایده‌‌ها، نوآوری، خلاقیت و حتّی انتقادات مشتریان، همواره به‌عنوان یک فرصت کلیدی برای بهبود مستمر و نظام‌مند روش‌های خدمات‌‌رسانی به جامعه و مردم؛ تلقی می‌‌گردد.

(absuggestion@ba24.ir)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها