أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۴۵۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
"محمد عباسی" به نفع جریان اصول‌گرایان از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم انصراف داد.
به گزارش پایگاه 598، محمد عباسی کاندیدای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ، اظهار داشت: بنده به نفع جریان اصول‌گرایی از شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادم.

متن بیانیه محمد عباسی به شرح زیر است:

استقلال ایران اسلامی موهبتی الهی است که در سایه رهبری پیامبرگونه امام (ره) و مجاهدت شهدای عزیز و ملت فداکار ایران حاصل گردیده است. از جمله رهاوردهای افتخارآفرین آن، نعمت آزادی در انتخاب سرنوشت و مشارکت در ایجاد ساختارهای  نظام مقدس جمهوری اسلامی  است.

در تداوم این رویکرد ارزشمند، همه آحاد ایران اسلامی آماده‌اند تا با برخورداری از این نعمت ارزشمند، با انتخاب افراد دلسوز و شایسته ، انقلابی، آگاه و معتقد به نظام  در خلق حماسه‌ای دیگر نقش آفرینی کنند.

اینجانب با داشتن تجربه نمایندگی مجلس و دو دوره وزارت و تجارب علمی و تشکیلاتی  در نظامات سیاسی، تخصصی و اجرایی کشور، به هدف طرح گفتمانی" کارآمدی، تحول و عدالت اجتماعی" و بر اساس تاکید گروه‌هایی از طبقات اجتماعی جامعه، مخصوصاً جوانان و ورزش دوستان و مجموعه‌ای از اعضای تعاونی‌های مظلوم کشور پا به عرصه انتخابات  گذاشته‌ام.حال که برادران تعیین کننده لیست اصولگرایان در تهران، سوابق، مقبولیت و کارآمدی همه اعضای لیست را فراتر از اینجانب تشخیص داده تا این برادرشان را از حضور در صحنه رقابت معاف بدانند، تشکر نموده و خدا را شاکرم.

یقیناً خدمت به این ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها به نمایندگی مجلس شورای اسلامی خلاصه نمی‌شود.

لازم است یادآوری نمایم که ممکن است گروهی از دوستان نسبت به لیست تعیین شده معترض باشند. کما اینکه عده‌ای نوع چینش آن را از شائبه سهم خواهی اعضای کمیته مورد نظر دور  نمی‌دانند، اما از لوازم توفیق این است که در حال حاضر همه متحد و منسجم، به نتایج تلاش‌های انجام گرفته احترام گذاشته، آگاهانه و با بصیرت، ملت را سرافراز و دشمنان را مأیوس کنیم.

لذا اینجانب ضمن انصراف از این دوره انتخابات، با عنایت بر سطح کارآمدی و مقبولیت  فردی هریک از دوستان تعیین شده، و احترام همه کاندیداهای محترم، در مجموع اکثریت افراد تعیین شده را دوستانی متدین و علاقه‌مند به ملت دانسته و برایشان آرزوی توفیق دارم.

ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه، از حسن نظر گروهی از عزیزان اعم از بسیجیان و نیروهای ولایی علاقه‌مند، جوانان و دانشجویان به‌ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان و تعاون گران علاقه‌مند  که در این فاصله با ابراز محبت، تلاش‌هایی را مبذول داشته‌اند، تشکر نموده و از محضرشان پوزش می‌خواهم. در همه شرایط خود را خادم ملت و معتقد و ملتزم به آرمان‌های ارزشمند امام و شهدا و مطیع رهبری عزیز دانسته و همچنان مدافع جوانان، ورزشکاران و حامی و مروج  فرهنگ تعاون و همدلی خواهم بود.

محمد  عباسی
وزیر سابق ورزش و جوانان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها