کد خبر: ۳۶۵۴۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
توضیحات فرماندار کنگاور در خصوص جلوگیری از برگزاری یک همایش انتخاباتی:
فرماندار کنگاور در خصوص جلوگیری از برگزاری یک همایش انتخاباتی توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش پایگاه 598، شریف خسروی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: تمام نامزدهایی که صلاحیتشان به تایید مجموعه نظام اعم از هیات های اجرایی و نظارت رسیده برای ما به عنوان مجری قانون علل السویه هستند.

وی افزود: اینکه مردم چه کسی را انتخاب کنند به خودشان مربوط است. دغدغه و انتخاب مردم برای ما محترم است.

فرماندار کنگاور گفت: اینکه ما بیاییم و تحت عنوان ائتلاف اصولگرا و اصلاح طلب مرز بندی کنیم بنده به شخصه این را نمی پذیرم چون به عنوان مثال در واقع هر کدام از این عزیزان در لیست اصلاح طلب هستند و در لیست اصولگرا نیز قرار دارند.

خسروی بیان اینکه اگر بخواهد همایشی برگزار شود آنچه که برای ما ملاک عمل خواهد بود، قانون است، گفت:  برای اینکه بتوانیم امنیت آن ها را تامین کرده، سرویس های لازم را به آن ها ارائه کرده و ترافیک شهر را تحت کنترل داشته باشیم و از آسیب رسیدن به مردم جلوگیری کنیم، از قبل یک سری مکان ها از قبیل مساجد، حسینیه ها و تالار ها را مشخص کردیم و به مسئولین ستادها نیز این مکان ها را ابلاغ کردیم.

فرماندار کنگاور در خصوص عدم صدور مجوز برگزاری یک همایش انتخاباتی در کنگاور با اشاره به بخشنامه وزارت کشور گفت: بر اساس این بخشنامه تاکید شده است که اپراتورهای پیامک ها باید مشخص شود اما برای ما این را معرفی نکرده بودند. اگر همایشی می خواهند برگزار کنند بایستی مجوز بگیرند و این کار را نیز نکرده بودند که اتفاقی دوستان به ما این مسئله را اطلاع دادند که چنین همایشی می خواهد برگزار شود.

وی گفت: مکانی که برای همایش مشخص کرده بودند بلوار اصلی ای بود که تردد تهران به سمت کرمانشاه از آن صورت می گرفت و برگزاری این همایش هم خیابان را می بست و هم احتمال تحریک طرفداران نامزدهای دیگر را در پی داشته باشد، و در عین حال جزو مکان هایی نبود که ما برای این دوستان اعلام کرده بودیم و فضای باز بود. به خاطر حفظ امنیت خود آن ها اجازه ندادیم این اتفاق بیافتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها