کد خبر: ۳۶۸۱۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
اگر کی روش برود یکی مثل مورینیو را می آوریم این مهم ترین نکته مصاحبه نوروزی وزیر ورزش است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمود گودرزی که نشان داده علاقه ای به سرمربی تیم ملی ندارد حالا  مدعی شده که در صورت جدایی کارلوس کی روش، مجموعه او یک مربی بزرگ را برای تیم ملی می آورد.

اگر فرض بگیریم که خوزه مورینیو هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی نداشته باشد و حاضر شود هدایت تیم ملی ایران را به عهده بگیرد( اتفاقی که قطعا رخ نخواهد داد) وزارت ورزش باید پولی بیشتر از بودجه یکسال فدراسیون فوتبال را  برای آوردن آقای خاص هزینه کند.

بنا به نوشته سایت chelseafconline، خوزه مورینیو دومین مربی گرانقیمت جهان در سال 2015 بوده و رقم قراردادش 17 میلیون دلار بوده است. همین حالا هم گفته می شود که منچستر یونایتد حاضر است رقمی نزدیک به 16 میلیون پوند برای جذب مورینیو هزینه کند.

ما به این رقم کار نداریم و همان 17 میلیون دلار را مدنظر قرار می دهیم. با توجه به قیمت تقریبی دلار - 3400 تومان - در صورتی که وزارت ورزش قصد آوردن مورینیو را داشته باشد، باید برای او 57 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کند.

این رقم ویژه وقتی ویژه تر می شود که بدانیم بودجه فدراسیون فوتبال در سال 1395، 50 میلیارد تومان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
۲
۰
ای کاش بزرگ ترین مربیان را برای تیم های نوجوانان و جوانان می آوردند تا بازیکن سازی داشته باشیم وگرنه با این تیم ملی و بازیکنانی که داریم بهتربن مربی دنیا هم نمی تواند نتیجه بگیرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها