کد خبر: ۳۶۸۹۹۲
زمان انتشار: ۰۲:۴۰     ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
رئیس ستاد مشترک ارتش و نیروهای مسلح سوریه به همراه شماری از فرماندهان نظامی و به فرمان رئیس‌جمهوری این کشور، از محور عملیاتی «تدمر» در ریف حمص، بازدید کرد.
 به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که سرلشگر «علی عبدالله ایوب»‌ رئیس ستاد مشترک ارتش و نیروهای مسلح سوریه به همراهی شماری از فرماندهان نظامی، بازدیدی میدانی از محور عملیاتی «تدمر» (پالمیرا) به عمل آورد.
 
طبق این گزارش، این بازدید به دستور بشار اسد رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای سوریه انجام شده و سرلشگر علی ایوب از سیر عملیات و درگیری‌های ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی (و مقاومت) در مقابله با گروه تروریستی داعش مطلع شده است.
 
علی ایوب پس از بازدید اعلام کرد که روحیه نیروهای ارتش و دفاع ملی بالاست و دستاوردهای متوالی آنان در جبهه تدمر (پالمیرا) را ستود.
 
این مقام عالی‌رتبه سوری اعلام کرد که «ارتش قهرمان سوریه امروز ثابت کرده که تاثیر‌گذارترین نیروی مبارزه با تروریسم است و قادر است با همکاری دوستانش از جمله ایران و روسیه، تروریسم را ریشه‌کن کند».
 
ایوب همچنین آخرین وضعیت نیروهای سوری را از فرماندهان میدانی جویا شد و برای موفقیت عملیات آزادسازی شهر تدمر یا عروس صحرای سوریه، دستوراتی صادر کرد.
 
تدمر، شهر باستانی در مرکز سوریه و از توابع استان حمص است که اوایل سال گذشته میلادی به اشغال گروه تروریستی داعش در آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها