کد خبر: ۳۶۹۶۲۴
زمان انتشار: ۰۰:۴۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
تکواندو نیست، فوتبال است. بازیکن سفید پوش یوسف کرمی نیست و مربی دست در جیب و پشت به تصویر هم نه داور است و نه مورد حمله قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، این تصویر یکی از صحنه های ناب هفته بیست و چهارم است. محمد رضا ناصحی بازیکن پدیده در کنار خط طولی پای خود را بالا می آورد تا توپ را دفع کند و سیاوش بختیاری زاده که نشان داده همانند دوران بازیگری خود انعطاف بدنی خوبی دارد خود را به عقب می کشد تا تصادف نشود!

این صحنه حکایت از روزهای سخت پدیده در این فصل از لیگ برتر دارد. با اینکه تیم رضا مهاجری صورت خود را با سیلی سرخ کرده دست از مبارزه نکشیده و این روزها که از خطر سقوط نجات یافته مصمم است با ارایه بازی های خوب و نتایج قابل توجه چند پله ای در جدول رده بندی صعود داشته باشد.

عکس/ تکواندو در فوتبال!

مشکلات نه تنها پدیده را به زانو درنیاورده بلکه آنها را به یک تیم مبارز تبدیل کرده است. این را محمد رضا ناصحی به خوبی نشان می دهد.

اما طبیعی است که بختیاری زاده هر دو دست را در جیب کند. دیگر از هیاهوی او در کنار زمین خبری نیست. طبیعی است چون استقلال اهواز به لیگ یک سقوط کرده است!

گلایه ای به این مربی نیست. او هر آنچه که در توان داشته رو کرده اما این برای نجات استقلال اهواز کافی نبود . استقلال اهواز روزی به لیگ یک سقوط کرد که امتیاز فولاد نوین را خرید و از لیگ 2 به لیگ برتر آمد!
بی پول و بی مهره نمی شود رقابت کرد. این یک واقعیت است.

فوتبال امروز فقط یک بازی نیست. صنعت است. در برگیرنده علوم مختلف. از تاکتیک گرفته تا تعذیه و روانشناسی.

استقلال اهواز یارای مقابله را نداشت اما درس خوبی گرفت. امید که این باره استقلال اهواز را حساب شده و با زور بازوی خود در لیگ برتر ببینیم. استقلال اهواز که چند سال پیش می رفت قهرمان شود شایسته حضور در لیگ برتر است.

ایضا سرنوشت این تیم درس خوبی است برای تیم هایی که می خواهند صعود را با پول بخرند.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها