يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۰۰۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
مرد میانسالی شامگاه گذشته همسر خود را خفه کرده و از صحنه جرم متواری شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شب گذشته مأموران کلانتری 110 شهدا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از وقوع یک جنایت هولناک باخبر شدند. مأموران با حضور در صحنه جنایت واقع در خیابان نظام‌آباد دریافتند زن جوانی به دست شوهرش به قتل رسیده است.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: پس از مشخص شدن موضوع، بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیم ویژه‌ای به بررسی صحنه جرم به محل حادثه رفتند تا لحظه وقوع قتل را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: نتیجه تن‌پیمایی متوفی حکایت از آن داشته که این زن جوان 28 ساله به نام آمنه از طریق خفگی به قتل رسیده است.

وی افزود: بازپرس ویژه قتل تهران بررسی‌های بیشتر خود را انجام داد که مشخص شد مرد 41 ساله‌ای که همسر این فرد است اقدام به خفه کردن همسرش آمنه کرده و سپس از محل حادثه متواری گشته است.

قاضی شهریاری گفت: براساس اعلام همسایه‌ها و برخی از اقوام متوفی مشخص شد این زن و شوهر از ابتدای زندگی با یکدیگر اختلاف داشته و همین اختلاف منجر به درگیری منجر به قتل آمنه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها