أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۲۳۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
اخیرا برخی از حامیان آزادی های یواشکی در ایران در اقدامی از میهمانان و دیپلمات ها و توریست هایی که به ایران سفر می کنند درخواست نموده بودند که در سفر به ایران برای بی احترامی به قوانین مدنی ایرانیان حجاب از سر خود بردارند و با این کار به کمپین آنها برای مبارزه با حجاب کمک نمایند.
به گزارش پایگاه 598، اخیرا برخی از حامیان آزادی های یواشکی در ایران در اقدامی از میهمانان و دیپلمات ها و توریست هایی که به ایران سفر می کنند درخواست نموده بودند که در سفر به ایران برای بی احترامی به قوانین مدنی ایرانیان حجاب از سر خود بردارند و با این کار به کمپین آنها برای مبارزه با حجاب کمک نمایند.

اما در روز های اخیر با ورود اولین هواپیما از شرکت ایر فرانس به ایران می بینیم که مهمانداران این شرکت نه تنها در پرواز هایشان به ایران با حجاب ظاهر می شوند بلکه از این فرهنگ ایرانی نیز استقبال می کنند.یکی از میهمانداران ایر فرانس گفته که ما به قانون حجاب و دیگر قوانین متناسب با فرهنگ کشور های دیگر احترام می گزاریم . در همین زمینه اخیرا فدریکا موگرینی از سران اتحادیه اروپا به ایران سفر نمود که در تمامی ملاقات ها و حتی در مصاحبه با برخی از خبرگزاری های داخلی نه تنها به درخواست های برخی وطن فروشان وقعی نگذاشت بلکه از همیشه با حجاب تر ظاهر شد .

البته در همین زمینه در ماه های اخیر گروهی از طرفداران آزادی های یواشکی  به مدیر کمپین آزادی های یواشکی خرده گرفته اند که وی  می‌خواهد این مساله را «شخصی» کند و دکانی برای خود به هم زده است و وی تنها می خواهد با این کار خود را مطرح نماید چرا که کمپین وی یک تیم بزرگ طراحی و اجرا را در پشت صحنه دارد ولی وی اذعان دارد که تنها خودش همه کارها را بدون دخالت کسی انجام می دهد در حالی که بار ها خود از افرادی که با وی همکاری می کنند نام برده ولی هیچگاه نخواسته آنان مطرح شوند البته برخی فمینیست های دو آتشه نیز این افراد را به خیانت به حقوق زنان نیز محکوم می کنند و می گویند کارهای بعضا بی فایده و نمایش های این زنان در کنفرانس های جهانی باعث وهن جامعه زنان آزادی خواه شده است .

جالب اینکه هفته پیش یکی از خبرنگاران رادیو فردا و از دوستان قدیمی مسیح علی نژاد در پاسخ به برخی ادعاهایش در کنفرانس جهانی زنان که گفته بود در ایران به دلیل موهای بلند مجرم شناخته شده و دستگیر شده است گفته بود : «من یادم نمیاد تا وقتی ایران بودم، هیچ‌وقت به‌خاطر موی زیاد یا موی بلند یا موی زیبا که هر سه تاش رو هم داشتم کسی به من گیر داده باشه. الان که دیگه جای خود داره. مردم تقریبا روسری سرشون نیست توی خیابون. این حرفا رو خارجی‌ها فقط باور می‌کنن.»


منبع: امپراتوری دروغ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها