أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۷۳۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: مدیریت آفرینش‌های فرهنگی هنری این مسجد همزمان با ایام نیمه شعبان با نگاهی نو به مقوله عکس اقدام به برگزاری جشنواره ملی قاب فیروزه‌ای در سطح تخصصی و عمومی کرده است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با بیان اینکه شعار امسال جشن‌های نیمه شعبان «انتظار آگاهانه زندگی مؤمنانه» است از برگزاری جشنواره عکس قاب فیروزه‌ای خبر دارد و گفت: مسجد مقدس جمکران امروز وعده‌گاه عاشقان و منتظران از سراسر جهان است و امروز ما با یک رسالت عظیم در برابر جهانیان ایستاده‌ایم.

وی بیان کرد: مدیریت آفرینش‌های فرهنگی هنری این مسجد همزمان با ایام نیمه شعبان با نگاهی نو به مقوله عکس اقدام به برگزاری جشنواره ملی قاب فیروزه‌ای در سطح تخصصی و عمومی کرده است.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران موضوع فراخوان این جشنواره را «مسجد جمکران؛ میعاد منتظران» معرفی کرد و افزود: به تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره که آثار آنها به نمایشگاه ویژه مهدوی که در دهه کرامت برگزار می‌شود، راه پیدا کند گواهی شرکت در جشنواره و هدایای نقدی اهداء می‌شود و در صورت چاپ کتاب نیز تمام عکس‌ها در قالب کتاب منتشر می‌شود.

دبیر جشنواره ملی قاب فیروزه‌ای ابراز کرد: برای تسهیل حضور عکاسان در مسجد مقدس جمکران و عکاسی آنها از مراسم جشن نیمه شعبان، مجوزهای لازم توسط دبیرخانه جشنواره صادر می‌شود که در همین ارتباط عکاسان می‌توانند برای هماهنگی بیشتر به دبیرخانه جشنواره مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37255818-025 تماس بگیرند.

 وی در ارتباط با جوایز نفرات برگزیده این جشنواره گفت: به سه نفر از برگزیدگان بدون اولویت لوح تقدیر، تندیس جشنواره همراه با 20 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

نیکخو آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی قاب فیروزه‌ای را سوم تیرماه اعلام کرد و یادآور شد: آثار شرکت کننده در این همایش اول مردادماه داوری می‌شود و پنجم مرداد نیز اسامی افراد برگزیده اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها