کد خبر: ۳۷۷۰۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت دولت روحانی نسبت به حل مشکلات اقتصادی موفق عمل نکرده و رکود در جامعه بیشتر شده است.
به گزارش پایگاه 598، روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با فارس در قزوین با بیان اینکه اکنون مجلس شورای اسلامی با ترکیب اصولگرایی مدیریت می‌شود، اظهار کرد: این ترکیب متشکل از 160 نفر اصولگرای محکمی هستند که طبق آخرین اخبار به دست آمده به صورت جدی و قاطع از لاریجانی حمایت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد افرادی نیز مستقل‌ها بوده و حتی بعضی از اصلاح‌طلب‌های با سابقه‌ای که در مجلس هستند، نظر آن‌ها نیز انتخاب لاریجانی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر چقدر از شروع به‌کار مجلس جدید بگذرد تعداد اصول‌گراها زیادتر می‌شود.

عباسپور یادآور شد: در مجموع بسیاری از اصلاح‌طلب‌ها امید این را ندارند که عارف بتواند رأی بیاورد این‌ها نیز با آقای لاریجانی هماهنگ هستند.

وی با بیان اینکه عده‌ای بحث عبور از آقای روحانی را مطرح می‌کنند، تصریح کرد: دولت روحانی نسبت به حل مشکلات حوزه اقتصادی موفق عمل نکرده و در این راستا نیز رکود در جامعه نسبت به گذشته بیشتر حاکم شده است.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر دولت فکر می‌کند که تورم را کنترل کرده و توافقی در بحث برجام صورت گرفته است کاملاً در اشتباه بوده و هیچ یک از آن‌ها محقق نشده و امروز بار روانی در تورم حاکم و مشهود است.

عباسپور خاطرنشان کرد: از آنجایی که تورم و رکود در کشور حاکم است این امر باعث شده قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند؛ در این زمینه اگر قدرت خرید مردم پایین باشد و تقاضا نیز کم باشد، طبیعتاً باید قیمت‌ها کاهش پیدا کند.

وی تشریح کرد: متأسفانه در این راستا سعی دولت بر این است که در حوزه‌های تولید نقدینگی نباشد چراکه اگر نقدینگی باشد تولید رونق پیدا کرده و فعالیت و کار دوچندان می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دولت جدید رکود و نرخ ارز افزایش پیدا کرده و مشکلات اشتغال نیز بیشتر شده است، بیان کرد: طبق گزارش کارشناس‌ها در کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی از 500 واحد صنعتی در حوزه لوازم خانگی فقط 20 تا 60 درصد فعالیت می‌کنند و 100 واحد نیز کاملاً تعطیل است.

عباسپور ادامه داد: در حوزه فولاد، نساجی و دیگر حوزه‌های صنعتی نیز مشکلات بر همین منوال بوده و شعارهایی که دولت داده هیچ کدام محقق نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها