کد خبر: ۳۷۹۹۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اقدامات این یگان در اجرای طرح سالم‌سازی سواحل دریا را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سردار حسن کرمی درباره تمهیدات این پلیس در طرح سالم سازی دریا گفت: با توجه به مطالبات عمومی و در راستای تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی، طبق سنوات گذشته، امسال نیز ماموریت سالم سازی سواحل و تفرجگاه های دریای خزر در حوزه استان های گیلان، مازندران و گلستان در فصل تابستان به یگان‌های ویژه ناجا محول شده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: یگان ویژه با بهره‌گیری از امکانات مناسب همچون موتورهای چهارچرخ، جت اسکی و توان موجود با رویکرد جدید نسبت به انجام این ماموریت اقدام خواهد کرد.

کرمی با بیان اینکه در راستای فرهنگ سازی میان مسافران تابستانی به استان های شمالی کشور، به ویژه شهرهای ساحلی، یگان ویژه با رویکرد اطلاع رسانی و انجام تبلیغات، نسبت به آگاه سازی هموطنانی که برای گذراندن اوقات فراغت خود به این شهرها سفر می کنند تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است، گفت: استقرار نیرو در طول نوار ساحلی دریای خزر، به خصوص نقاط حادثه خیز و ممنوعه که فاقد ناجیان غریق، اورژانس و هلال احمر است از جمله اقداماتی است که یگان ویژه برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه عدم اطلاع رسانی مناسب و ناآگاهی هموطنان عزیز در خصوص خطرات احتمالی شنا در نقاط ممنوعه سواحل باعث می شد در سال های گذشته در فصل تابستان با تعداد کثیری از غرق شدگان در دریا مواجه شویم، اضافه کرد : با همت، تلاش و پشتکار همکاران من در مجموعه یگان های ویژه و همکاری بی نظیر هموطنان و مسافران عزیز سفرهای تابستانی، شاهد وضعیت مطلوب تری نسبت به سنوات گذشته هستیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا درباره ماموریت ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل دریا نیز افزود: مقابله جدی یگان ویژه با مصادیق بدحجابی و سایر ناهنجاری های اجتماعی که موجب ناامنی فضای اجتماعی سواحل می شود نیز از جمله اقدامات پیشگیرانه ای بوده است که یگان ویژه نیروی انتظامی قاطعانه و در اوج رعایت اخلاق نسبت به آن اقدام تا موجبات رضایت و آرامش شهروندان را فراهم آورد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام پورتال پلیس، کرمی با تقدیر از هموطنان و مسافران سفرهای تابستانی به  خاطر همکاری و همیاری با مجموعه پلیس بخصوص یگان ویژه، از آنان خواست تا با رعایت نکات و هشدارهای پلیسی در ایام مسافرت خود بخصوص استفاده از دریا، سفر خوب و خوشی را به خاطر بسپارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
یعنی اگر اقای رفیعی حرفی نمیزد اینها خودشان نمی دیدند که اوضاع سواحل شمالی از چه قرار است؟؟؟ باز هم مسکن تا کی این نیروها در آنجا باقی خواهند ماند . چرا اصولی کارنمیکنید؟؟ بابا جان لقمه حرام خیلی کارها کرده است. خودتان را گول نزنید .در حالیکه مردم برای تهیه مایحتاج روزمره خود دچار مشکل هستند حقوق های چندین میلیونی درداور نیست .اگر حکومت حضرت علی (ع) بود آن حضرت چه میکردند؟؟؟؟ باز هم فرار کنید به جلو و عوام فریبی نمایید. این تازه گوشه ای از رشوه گیری ها و لقمه های حرام در این نظپام است که بلای جان مسئولین شده و بی غ...... تی هم که بیداد می نماید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها