کد خبر: ۳۸۲۰۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
به منظور تسهیل خرید قطعات و اجزاء گوشیها و تبلتهای ایرانی جی ال ایکس، وب سایت جدید این شرکت به نشانی GPart.ir فعالیت خود را آغاز کرد. شما در این وب سایت امکان خرید قطعات تمامی گوشیهای جی ال ایکس را خواهید داشت تا بدون واسطه و سریعترین زمان ممکن قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

به گزارش پایگاه 598، به منظور تسهیل خرید قطعات و اجزاء گوشیها و تبلتهای ایرانی جی ال ایکس، وب سایت جدید این شرکت به نشانی GPart.ir فعالیت خود را آغاز کرد. شما در این وب سایت امکان خرید قطعات تمامی گوشیهای جی ال ایکس را خواهید داشت تا بدون واسطه و سریعترین زمان ممکن قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. این فروشگاه این امکان را نیز فراهم کرده است تا قطعات ناموجود را درخواست داده تا در زمانی کوتاه آن قطعه برای فروش در سایت قرار گیرد.

وب سایت GPart.ir مکمل سایت اصلی GLX.ir است که میتواند نیازهای خریداران را مرتفع سازد و بتواند قطعاتی که در بازار وجود ندارند را مستقیما از کانال شرکت تهیه کنند. وب سایت جدید در چهار بخش اصلی فعالیت خود را ادامه خواهد داد:

- قطعات و اجزاء تلفن همراه و تبلت: عرضه انواع باتری، صفحه تاچ، صفحه 

- لوازم جانبی جی ال ایکس: این بخش به منظور عرضه انواع لوازم جانبی جی ال ایکس از قبیل ضد خش، هندزفری، شارژر، کیف، بامپر، قاب گوشی و ... فراهم شده است

- سایر لوازم جانبی و لوازم هوشمند: این بخش نیز برای فروش انواع وسایل هوشمند، دیجیتال و لوازم جانبی مناسبی است که میتواند برای کاربران مناسب باشد و میتواند از محصولات شرکت جی ال ایکس باشند و یا از سایر محصولات مناسب دیگر در این بخش استفاده شود.

- لوازم تعمیرات: لوازمی برای تعمیر گوشیهای موبایل و تبلت در این بخش قرار گرفته خواهد شد.

از وب سایت جدید GPart.ir دیدن فرمایید و همچنین اخبار کارخانه را از طریق کانل تلگرام GLXPhones@ دنبال کنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها