کد خبر: ۳۸۷۶۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
نجمه خدمتی و الهه احمدی به عنوان اولین نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان بامداد شنبه در بازی های المپیک ٢٠١٦ ریو به مصاف حریفان خود می روند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از ریو، در حالیکه سی و یکمین دوره بازیهای المپیک از جمعه و با برپاپی مراسم افتتاحیه بازیها رسما آغاز می شود اما مسابقات فوتبال این دوره از بازیها از دو روز پیش در بخش مردان و زنان شروع شده است.

رقابت های ورزشکاران ایران در المپیک ریو از فردای افتتاحیه آغاز خواهد شد و اولین نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت ها نجمه خدمتی و الهه احمدی هستند که ساعت ٨:٣٠ شنبه به وقت ریو برابر با ساعت 16 به وقت ایران و در مسابقات تفنگ ١٠ متر بادی در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود می روند.

در اولین روز رسمی بازی ها به جز خدمتی و احمدی، نمایندگان دوچرخه سواری، تنیس روی میز، قایقرانی و بوکس رقابت‌های خود را شروع می کنند.

در تنیس روی میز نیز نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری در بخش انفرادی مسابقات خود را آغاز خواهند کرد. از ساعت 16:30 مرحله مقدماتی زنان و مردان و بخشی از دور اول زنان برگزار خواهد شد.

در دوچرخه سواری و در ماده استقامت جاده سه رکابزن ایران آروین گودرزی، میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی از ساعت 17 مسابقه خود را آغاز خواهند کرد.

در قایقرانی و در روئینگ تک نفره مهسا جاور به آب می زند. دور مقدماتی روئینگ تک نفره از ساعت 16 آغاز خواهد شد.

و سرانجام در بوکس و در وزن 81 - کیلوگرم تنها نماینده ایران روی رینگ خواهد رفت تا نخستین مسابقه خود را بر گزار کند. دور مقدماتی وزن 81 - کیلوگرم از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها